Så er eg i gang igjen. Etter å ha vært kjempeflink nesten fedonar i veelllldig lenge ( - 18 kg) , var det ikkje meir enn ein kort sommar og altfor mange karbohydratar (vin, sjokolade, is, pa,ta, godt brød og pommes frites.....) så rant kiloane på gitt (+7) ... Så nå er det tilbake på den rette vei igjen...
Det er godt å vera i gang med skikkelig mat igjen. Nesten-fedon passar meg egentlig veldig bra, og er vel det kostholdet som passar meg best og som det går an å leva på i lengden for meg.
No er det fredag, og me skal til å laga tapas. Favoritten her i huset. Med litt tilpassing, med bla oste-nøtte-muffinsane som eg har funne oppskrift på her som brød så blir det veldig godt... Etterfulgt av rødvin og mørk sjokolade er det ei perfekt start på ei ny helg
Det er veldig interessant å lese fra lavkarbo.no. Mykje spennande og gode tips. Og så er det så mange som er aktive. KJekt. Var ei tid innom forumet på fedon, men det var det heilt dødt. Etterkvart skal eg koma i gong med å skriva kva eg et og slikt, men dette er den offisielle starten.
:p Første veke på lavkarbo er over og i morgon tidleg blir det opp på vekta og sjå om det har gitt resultat.... Har vore på vekta ein gong og smugkikka og sett at det går riktig vei..
Det går egentlig ikkje så verst på lavkarboen, sjølv om eg i periodar berre vil eta mørk sjokolade og nøtter (og pommesfrites, men det kan eg lata som eg ikkje har lyst på ei lita stund). Har begynt å jobba ein ny plass og der har dei salatbar i kantina. Det gjer lunsjen veldig lett, sjølv om det varierer kva dei har i lunsjbaren.
Pleier å bli veldig einsretta og eta det same heile tida. Prøver sterkt å hindre dette denne gongen. Eg veit jo at det er fort å bli lei, men det er liksom så enkelt og godt også forsåvidt å ete det same heile tida. Ein periode åt eg for eksempel nesten berre makrell i tomat til lunsj. Nå vil eg nesten spy av det:eek:
Er det nokon som har kjappe og sunne middagsrettar å foreslå? Er så sulten når eg kjem heim frå jobb og treng noko som går superraskt. Ideear??
Wok m/f.ex kyllingstrimler går jo ganske fort, da?
Er Lindberg in spe selv, så jeg er litt på famlende grunn.
Men har tenkt å lese MYE mere, og finner kanskje flere raske middagstips da...
Lykke til videre!:)
Minus tre kilo første veke!! Er fornøyd med det:p Så gjeld det berre å forsetja i same spor..
Ang middagar så tar det ofte så lang tid å lage... Og eg slit litt med gode middagstips. Wok er godt, og me har det fleire gonger i veka i diverse variasjonar.. I dag var det wok, bittelitt fersk pasta og ovnsbakt pestomarinert steinbit. Godt det også, men litt tid med fisken...
Då eg eg klar for ei ny veke... Har vært og godt trimløype i kveld. Bør komma i gong med meir trening, men til nå blir det nokre gå-turar.
Innbiller meg sjølv at eg eter sånn nokolunde etter Fedons prinsipper. Skriver ned kva eg har ete i dag. Kom gjerne med kommentarer om de ser "feil"
Frukost: 2 små lindberg-mix skiver med godt med skinepålegg + cottage cheese.
Mellom: Nøtter + eple
Lunsj: I dag ikkje så bra, enda med å ete focaccia med ost og skinke. Men, vanligvis pleier eg å ete salat fr kantina med kylling og egg, og somregel litt bønner (ikkje alltid det er bønner i salatbaren).
Mellom: Nøtter + Cola Light.
Middag: På tapasbar, ikkje brød, berre kjøtt og ost og grønnsaker.
Boka er kjøpt så nå blir det fart på middagane. Der veldig fin ut.Dei hadde ho på Nordli.
Til middag i dag har eg forresten hatt meksikansk (karbonadedeig, ost, rømme, salsa og salat med bønner) etter ei oppskrift som eg har sett her i forumet. Brukte taco-krydder på kjøttet i stadan for dei ferdige krydderpakkane som er pleier å bruka. Har ikkje tenkt på at det er mange karboer i krydderblandingen, men etter at eg leste det her på forumet såg eg jo på pakken at det stemmer.
No er det helg og mørk sjokolade og nøtter er kjøpt inn. Får lesa gjennom kokeboka og planleggja middagar i neste veke.
Nesten ingenting er så kjedelig som å gå ned igjen dei kiloane ein allerede har gått ned, om de skjønar kva eg meiner... Men heldigvis så går det rett veg mo. Eg prøver berre å la vera å tenka på det :confused:
Det blei ett kilo mindre denne veka og eg har klart å ta av fire av dei sju ! kg eg la på meg sidan i vår. Det er jo ikkje så verst... Håpar eg klarar å halda 0.5 - 1 kg i veka dei neste månadane.
Eg kjøpte lavkarbo-kokeboka som eg fekk anbefalt. Mange gode oppskrifter. Den blir god å ha når fantasien sviktar. Tusen takk!
Irriterande... :mad:
Ingen kg ned denne veka. Det er kjedelig og tar på motivasjonen, men eg gir meg ikkje, så eg står på.
Trur eg et sånn passe riktig Lindberg, men eg må kanskje setja meg ned og lesa litt omigjen om eg ikkje går ned neste veke heller.
Eg har ikkje komme i gong med noko særlig med trimming enda. Går litt tur, men ikkje så mykje å skryta av. Det får bli det neste målet, men skal snart ha ferie så det får bli etter det.
Nå er det heldigvis helg! Skal bort både fredag og lørdag, men søndag er det middag frå den nye lavkarbokokeboka.:)
Då er eg tilbake med journalskriving. Tenk at det er halvtanna år sidan eg starta med journal, og nesten to år sidan eg var på nettsida lavkarbo.no for førse gong. Tida går;)
Har i mellomtida vore gravid og har no ei lita dotter på vel 3 månader. Åt lavkarbo i deler av svangerskapet, men var mykje kvalm, og då blei det eindel kjeks og brød med smør.:eek:
Har nå levt på Fedonkost sidan jul og har tatt av 6 kg:D. Det betyr at eg er tilbake på like mange kg som før eg vart gravid. Men eg har framleis mange kg eg kunne tenkt meg å bli kvitt, og trur det blir vanskelegare no. Derfor startar eg opp med journal igjen for å halda motivasjonen oppe.
Håpar å liggja på ein vektnedgang på ca 1/2 kg i veka.
Det var alt for denne gang. Kjem sterkare tilbake.
Til middag i dag blir det forresten asiatiske fiskekarbonader, inspirert av ei oppskrift eg fann her inne
Ei ny veke er over. Eg har "offisiell" veiedag om fredagen, men snikveier meg nokre ganger gjennom veka også. Vekta viste 400g meir i dag enn i går, men likevel "offisielt" ned ca 500g denne veka, så eg er fornøyd:)
Eg har målt meg denne gangen og ser at også cm minkar. Det er godt å ha cm å sjå på når kiloane stoppar opp. Sånn på snitt så betyr ein kg ned, også ein cm mindre rundt livet hos meg.
Men, ang livvidden så er ikkje den tilbake der den var før graviditeten, sjølv om eg no veg (litt) mindre:confused: Eg har store planar om å begynna med styrketrening, enten heime eller på senter, men det har så langt blitt med tanken. Eg trur eg lar styrketrening blir forbedringspotensial for neste veke:D Får starta med trening heime, og så over på treningssenteret på jobb etterkvart. Eg er forresten ganske flink å gå på trilletur, og er ute minst 1 t kvar dag.
Er forresten snart ved første delmål og har då lova meg sjølv ein time med ansiktspleie. Gledar meg til det og håpar eg når det før påske.
Målet denne veka er å starta med enkel styrketrening heime. Spesielt treng eg å trena magen etter graviditet og keisarsnitt, men styrketrening skal jo og vera bra for vektnedgang. :o
Treningsopplegget skal gjennomføras minimum tre ganger i veka:D
Ligg rett og med armene over hovudet og vær stolt:oDå har eg lagt på gulvet og funne frem til et treningsprogram som kan fungera. Er det nokon som har ein kommentar og tips så tar eg gjerne i mot med takk:o
Gjennomført:
Mars: 5. 7. 10. 12. 15. (:o 1. premie)
Premie for kvar femte gong:o
Trilleturer funker supert vettu=)
Prøver å gå en tur hver dag med guttene.. dytter de i vogna og går og går.. hehe... Digg.. Men er ikke så veldig flink.. men jeg skal bli.. smiler
Så hyggelig med så mange besøk i journalen:) :)
Eg er jo også fornøyd med det eg har gått ned, sjølv om eg alltid vil det skal gå fortare. Håper å kunna fortsetja med ein vektreduksjon på 500g i veka. Det er nok passe sidan eg ammer også.
I helga hadde me besøk, men klarte å eta ganske som planlagt. Rett nok blei det svært mykje mørk sjokolade lørdag kveld og mange mandlar brent med paprikakrydder og salt, men det kunne gått mykje verre enn det...:D
-500 g denne veka. Og endelig så har eg plassert under den magiske grensa.
Denne veka har egentlig gått veldig greit. Elskar havregraut til frokost. Brukar 1 dl havregryn og blandar med rikelig cc og ett egg. Toppar med kanel, blåbær og litt frø og nøtter. Kjempegodt:D
Neste veke blir nok litt verre. Då er det påske og me får besøk. Har tenkt å prøva å laga marsispan. Ellers så blir mørk sjokolade og nøtter redninga når påskesnopet skal etast.
Målet for påsken er dessuten å halda fram med trilletur og innestyrketreninga sjølv om det er ferie.
Huff.. Det blei mykje glede og lite lavkarbo i påsken... Tar nokre litt strenge lavkarbodagar før eg går på vekta igjen og håpar at eg ikkje må hengja med alt eg åt så veldig lenge.
Men, det positive er at me var ute og gjekk tur kvar dag, så satsar på at om nokre dagar så er påskekosen ute av kroppen. :D
Det er litt kjedelig med alt snøen som er komen. Trilletur er litt keisamt når det er så mykje snø, men me må no koma oss ut i dag også.
Mål for veka:
Eg måtte gå på vekta. + 2 kg:( At det går an... Men det var jo ein fin påskeferie, så takk for støttende ord, Paprika.
Og no er eg også søtsjuk igjen. Kjedelig... Det gode er at eg veit kva som fungerar, men duverden så lett det er å havna på karbokjøret...
Har ikkje vore tur i dag, men skal ta styrketreninga grundigt i kveld.
Endelig tilbake på minussida etter påske!! - 300 g fra siste vegedag før påske.
Det blitt litt mindre innetrening og litt færre trilleturar enn planlagt. Neste veke skal bli bedre.
[LEFT]Ingen nedgang denne veka. Skal reise bort i helga, så det blir vel ikkje heilt lavkarbo, men det får gå så det går... Det kan uansett ikkje gå verre enn i påsken, og (u)heldigivis så er jo helga egentlig berre to dagar.
Gjekk forresten halvannan mil her ein dag... Ikkje verst...
Har ikkje målt meg på lenge, og fann ikkje målbandet når eg no skulle sjekke måla. Det har definitivt skjedd noko med antall cm.
Uff det går litt tregt for tida...
Pluttselig har eg ikkje det minste lyst på lavkarbomat, men derimot sjokolade, ferskt brød, muffins osv osv... Kjedelig... Kva skal eg gjera for å finne tilbake til den gode lavkarbolivet?
Har tatt nokre dagar og ete vanlig brød, litt pasta og slikt, men problemet når eg eter litt raske karbohydrater er at eg berre får lyst på meir...
Hm, har ete som eg skal i dag. I tillegg har eg gått tur i over 2 timer...
Satsar på at morgondagen blir bedre:)
Hm...
Det har gått litt betre... Har ikkje gått ned noko, men er tilbake på lavkarbo-light... Det blir ganske mykje reising i mai (bla ferie i 2 veker i syden + ei veke heime hos mamma) og eg har ikkje motivasjon til å fylgja så streng lavkarbo i perioden. Har som mål å ikkje leggja på meg...
Uff... Kvifor slurvar eg og går over til høgkarbo når eg veit kva som skjer.... Kiloane berre rasar på i takt med aukande karboinnhold... At eg aldri lærer. Halvannan månad med ferie, diverse besøk etc har satt sine spor. Men, nå er eg tilbake på lavkarbo. Problemet er at når eg er inne i ein "god" periode, så skjønar eg ikkje kvifor det er noko problem å eta lavkarbo. Men, så pluttselig så er det som karbotrollet tar meg og lokkar meg utpå... Og så våknar eg etter ei tid (seks veker og + 5 kg!! denne gangen!), og då er det så vanskelig å ta seg inn att. Men, no er eg på gli igjen, og har fått bort 2 av kg på dei første dagane, så noko av det var vel berre vatn også. Kjenner forresten at kroppen har godt av lavkarbo. Har meir ubehag i magen + vatn i kroppen når eg er på karbokjøret... Så derfor... karbotrollet vik frå meg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.