< Tilbake til oversikten

jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??

Siljevanilje sa for siden:

ja det lurer jeg på.. det har nemlig ikke mine. og det er fint, for nå virker de enda større for resten av meg har blitt mindre =)=)

hva med dine to?

:lol:

Georgine sa for siden:

Nope :D På lavkarbo er de like fine til tross for - 14 kg :D :D

fantastisk, samme her -16. og like fine. hehe

Georgine sa for siden:

På lavkalori var det alltid puppene som krympet først.. :eek:

Nille sa for siden:

Samme størrelse her og ! :D

Dorothy sa for siden:

Mine har ikke minket ved lavkarbokosthold, men de minket under en tidligere periode med spiseforstyrrelser.

Melania sa for siden:

Ja det har de, de er fremdeles store nok - men er ganske lange :hylgrine:. Før jeg begynnte å slanke meg i jaunuar var jeg ikke spesielt fornøyd med de da heller. Men når man faktisk på et tidspunkt har veid 112kg, og har ammet så er det kanskje ikke så rart...?

ska sei. det er jo imponerende. men nå må jeg dra den litt mindre rumpa i opp av godstolen, hive meg rundt, innom på badet og ende oppi senga ( forhåpentlighvis) for nå er jeg stuptrøtt. masse jobb, og lite søvn. mhm

natti

Iset sa for siden:

Hæ? Er jeg den eneste som VIL ha mindre pupper? :lol:

Jeg haaater de store jura mine, jeg bruker altfor små BHer fordi jeg er så gjerrig og må på spesialforretninger for å få tak i store nok BHer!! Jeg bruker mer enn 95 DD og det er så sliiitsomt og dyyyrt!! :sint:

Nå går jeg med 95 D og puppene bare velter ut, men jeg gidder ikke investere i nye store BHer når jeg allikevel skal ned i vekt. Kanskje dumt, men når en stor nok BH koster 4-500 kr så blir det fort slunken kasse om jeg skal ha 2-3 stykker. Nei, jeg får heller håpe at puppene følger med ned, for jeg vil virkelig ha mindre pupper! Alt var lettere før da jeg brukte C-cup! :sur:

Dante sa for siden:

Mine har blitt mindre, helt klart, ser ut som beverhaler eller vrengte poser. Det er skikkelig ekkelt. Snart blir de vel som speilegg

donjuanwannabe sa for siden:

Mine blir også mindre. (og takk og lov for det) :D

Merete A sa for siden:

Jeg brukte DD før lavkarbo, og nå er snart D for stor, og jeg jubler!!! Tunge pupper er noe herk!

Iset: Favoritt BH-en min kjøper jeg til en rimelig penge på Lindex. Den har bøyle og er sort med en bitteliten blonde, og sitter som et skudd og er bare kjempebehagelig og pen og billig (vel, alt er relativt) på en gang: Rene kinderegget! :p (men sånt spiser jo ikke vi)

jeef-micro sa for siden:

mine har gått ned litt i str, men håper virkelig ikke de går ned mere... nå er de sånn melloting mellom B og C(kommer an på merke osv), og det er greit, men blir de mye mindre så vet jeg ikke helt...

men Iset... du må investere i en god BH... se på lindex du. ser ikke bra ut med "dobbelpupp" heller... Jeg har ei veninne som bruker DD, og hun kjøper på Lindex

Karin sa for siden:

Kjøper stort sett på Lindex jeg også nå. Men før kjøpte jeg på SparKjøp - stort sett ting som ikke passet, ikke løftet, ikke støttet, ikke delte. Mye dobbeltpupper der. Og så pleide jeg jo aldri å prøve klær, bare kjøpte og håpet. Kunne liksom ikke gå inn i prøverom og ta på klær. . . Kunne ikke se meg i speil. . . kunne ikke se om noe kledde meg bedre enn annet. Kjøpte klær fordi de hadde rett størrelse, ikke fordi jeg likte dem eller trodde de kledde meg.

Men det var bh, ja. . . Var før 95 D, er nå 85B. Mannen sier det er helt utrolig at jeg slett ikke har hengepupper (men der er vi kanskje en liten smule uenige - skjønt jeg er tross alt 50 år da!!).

Så - mindre, ja. Men henger ikke mye. Ser friske og nesten ungdommelige ut, syns jeg nesten. . . Og jeg har ammet to barn i til sammen godt over 3 år. Så det har ikke nødvendigvis så mye å si - men fasongen forandrer seg jo uansett så sant man har vært gravid, da.

Iset sa for siden:

Ebbamor og Jeefer'n: ja jeg har kjøpt et par på Lindex, nå nylig faktisk. Kjøpte 95 DD, men de var faktisk for små rundt. Jeg passer de andre 95 BH'ene jeg har, men de er for små i cupen. Disse fra Lindex var greie i cupen selv om jeg egentlig burde ha enda større enn DD (HULK!!!) men de var altfor stramme rundt, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Får bare vente til jeg har minket litt. :sukk:

BiggestLooser sa for siden:

Puppene mine har blitt mindre. Jeg starta ut med 105 DD og nå har jeg 85 D. Jeg fikk hjelp på Sears av en BH tilpasser som måler deg og vurderer hva slags type BH du trenger. Da er det bare å være på prøverommet mens du prøver de forskjellige BH'ene hun kommer med.Du får en fortløpende vurdering. Jeg angrer ikke. Nå har jeg en BH som passer meg perfekt og gir den støtte jeg trenger. Faktisk to fordi jeg kjøpte to av den typen.

Jeg er faktisk fornøyd med at jeg har blitt forminska der selv om jeg skulle ønske at de var like yppige som da jeg var 14. Men alder og puppetyngde har strekt huden slik at jeg har løshud der også og nå har jeg skikkelig hengepupper.

Hege_ sa for siden:

Her er det bare velstand. Ikke har dem blitt mindre og ikke henger dem:D
Nå har jo ikke jeg barn ennå heller da...

Aline sa for siden:

De ble mindre når jeg gikk ned i vekt pga sykdom, men ellers har de holdt seg ganske fint... vi får se :ja:

Fjonken sa for siden:

Hadde 104-B for kort tid siden.. Går nå i 90-B så ja jeg har krympa. Fra å ha to moderate men gode og fyldige atributter har jeg nå to slunkne og slappe vedheng. Greier ikke alltid å fylle en b-cup heller.. Grrr.. Men det får så være.. Blir vel slappe sokker når jeg kommer ned på 70 tallet.. Og da får jeg bare rulle dem sammen og stappe dem inn i selskap med en kyllingfilet eller to.. Puppa gidder jeg ikke å gjøre noe med.. De får bare bli som de blir.

nalana sa for siden:

Dette burde la seg fikse greit til en billig penge. Det finnes slike stykker til å forlenge BHer med. Du kan få dem med 2 eller 3 hekter og mothakk og i flere farger. Veldig greie:)

Fridolina sa for siden:

Jaa.. jag hade "kjempe fine" pupper innen jag gikk ned 11 kg med LAVKALORIE:hylgrine: .. Men etter viktoppgang kom de ikke tillbake.. Ikke alls fine nå...
Men min kjæreste elsker dom vartfall:o
[color=red][/color]

jeef-micro sa for siden:

sån gjør de på la senza i england også... kjempegøy!!! og man får jo den bh-typen som passer puppene best også :D

Iset sa for siden:

Jaa disse har jeg lett etter men finner dem ingen steder.

jeef-micro sa for siden:

Har ikke lindex? jeg kjøpte masse "stæsj" på lindex her en dag... nye bh-stropper (til en sånn bh jeg kan bytte de på), trusesmykke (måtte jo bare ha det da) der hadde de kjempemye stæsj til undertøy, og de hadde også sånn forlenger-ting...

kaspara sa for siden:

puppene mine har blitt mindre, og godt er det, for de er store. Men, de er så slappe nå....
Hva slags trening er god trening for å stramme de opp?:o

kondisjon med veldig god treningsbh som klemmer puppene "flate". og bryst treninge. har jeg hørt.

men jeg må begynne med "bedre holdnings skapende trening" nå siger skuldrene frem for puppene veier endel og jeg får dårlig holdning, og det har jeg igrunnen aldri hatt før. :(

Fjonken sa for siden:

I vedhenget er det ingen muskler dessverre.. så det eneste man kan trene opp er brystmusklaturen som ligger under brystvevet. Det kan hjelpe litt, men som regel er det kun gode bh-er og plastiske operasjoner som kan omvende slappe pupper til stramme strutter.

Karin sa for siden:

Hmm. . . de derre "personlig-tilpasnings"-greiene hørtes helt kjempemessig ut. Skal se etter sånt når jeg drar til Edinburgh i oktober og til London i november. . . Noen adresser???

Trenger forresten noe til datteren også - hun faller litt utenfor norske størrelser, men jeg finner vanligvis noe som er bra i UK.

Helene sa for siden:

Jeg var 80D og så gikk jeg ned til 75D og nå er jeg oppe i 75 D-DD/E

På lindex har de størrelser opp til F uten at de blir ALT for konete. Jeg finner alltid en bh på Lindex. Og så har de stort utvalg i forlengere og nye stropper. Og nå har de 1/2 pris av rød pris.. så man kan få en fantastisk god bh til 30kr.. og DET er genialt det.. hadde jeg ikke hatt så mange allerede.

silje sa for siden:

jeg synes den ene har blitt litt mindre, rart..
men mulig det er innbildning.. jeg bruker iallfall samme størrelse som jeg gjørde tidligere(85DD). jeg har en som er 85D også, den var litt liten når jeg starta(for 10kg siden), og er der fremdeles:)

Silje

Fjonken sa for siden:

Hmmmm trusesmykke er kanskje tingen for å stæsje opp de utgamle utslitte menstrusene mine..

nalana sa for siden:

:eek: LOL:lol:

Takk for tips om salg på Lindex Helene. Tar meg en tur på mandag og håper det gjelder min butikk også!

jeef-micro sa for siden:

:lol: ser for meg at Ziggy begynner å få ganske store muskler i høyre hand :p

Fridolina sa for siden:

[url="http://www.sweetim.com/defaultie.asp?ref=2"][/url][url="http://www.sweetim.com/defaultie.asp?ref=2"][/url]he he..lykke till...

Fridolina sa for siden:

Eller du kan bytte hand???

jeef-micro sa for siden:

:lol:

Fridolina sa for siden:

(ler mig ihjel asså)

Iset sa for siden:

OJ!! :eek:
Jeg har visst vært på feil Lindex ser jeg. Tror jeg skal sjekke de Lindexene som er både i Stavanger og Sandnes for å se om de er bedre enn den på Kilden som jeg var på, der hadde de ikke en dritt!

jeef-micro sa for siden:

:lol: viss ikke kan du alltids prøve støvsugeren :p

Fjonken sa for siden:

Finnes slike personlig -tilpasnings-greier i Norge også da. Det holder å reise til Solakrossen.. Der er det en undertøysbutikk og der får du hjelp til tilpassning.

Fjonken sa for siden:

Trenger du det da? Løft heller halvlitere med lavkarboøl med venstrehanda.. Det burde holde det..

Hege_ sa for siden:

Støvsuger?

Fjonken sa for siden:

Tenk koffert så skjønner du hva som menes. Kan liksom ikke legge ut i detaljer her når det kommer til potens og støvsuger...

kaspara sa for siden:

stilit med en tråd som til de grader er på villspor i forhold til temaet....
Men Ziggy, er du singel? hm...

Ziggy sa for siden:

Huff... jaja... æ kain vårrå ein sleivkjæfta trønder, ja... så jeg sletta de meldingene jeg, før Nille eller noen andre kommer å rister meg etter ørene... :o

:liste:
lister meg stille ut igjen...

.

Fjonken sa for siden:

Ja, nå siden du har rota deg inn her i puppediskusjonen så må jeg jo bare spørre deg om DINE pupper har krympa i takt med vektreduksjonen.

Hege_ sa for siden:

Skjønte faktisk det. Det var ment som et alternativ til brystpumpa..

Ziggy sa for siden:

Hakke hatt problem me dem i de hele tatt, jeg... heldigvis.... de er og har vært som de skal!!! og takk og lov for det....

.

Mila sa for siden:

Mine pupper er nok ca som før ja... her går det mest i 80c.. :ja:

ToNo sa for siden:

Heisann! Dette er mer et tips om god BH: Lindex' egne sports-BH. Den vant TV2s best i test, og koster 169,- Den støtter kjempegodt! Anbefales!

Hege_ sa for siden:

Tøft. Den må jeg teste :D

Stella sa for siden:

70F Og de har mindsket mye! Har ikke så store problemer med ryggen lengere, det er jo bra selvom de er blevet litt triste å se på ;)

paprika sa for siden:

De har definitivt blitt litt mer slunkne...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.