Siljevanilje sa for siden:
er det ikke bare jordbær, sprit og søtning?
hvis det er, så har jeg store planer på lørdag om litt mindre enn en uke. hihi
er det ikke bare jordbær, sprit og søtning?
hvis det er, så har jeg store planer på lørdag om litt mindre enn en uke. hihi
Lemen sa for siden:
Jo, det er omtrent sånn.
Enten kan du bruke frosne jordbær eller ferske jordbær + isbiter. I tillegg er det godt med litt sitron eller limesaft, også litt søtning. Er dessuten hvit rom skal brukes (f. eks Bacardi. Ikke brun rom!), men har også hørt at det funker bra med vodka.
Trolljenta sa for siden:
Nam, det fikk jeg lyst på nå.
digg. selger de små flasker med hvit rom på polet? eller går d med smirnoff tror dere? det er det jeg har stående.
KarboKiller sa for siden:
Det går fint med vodka, men jeg foretrekker rom. Desidert best men frosne jordbær, og litt is. Litt lime og søtning, så er man i gang
Gladimat sa for siden:
PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! KOM MED EN OPPSKRIFT! :sikle:
:D :D :D En gang i løpet av sommeren skal jeg skjeie ut med en strawberry daiguiri! Og da vil jeg ha en god oppskrift :)
Iset sa for siden:
Mmm jeg smakte en iskrem-strawberry-daquiri på Fridays på fredag. Herregud så godt! Svært glass med Strawberry Daquiri blandet med masse vaniljeiskrem, så ut som en milkshake. Med pisket krem og et jordbær på toppen.
Men det er jo ikke akkurat lavkarbo da, hehe. Eller, kan jo bruke hjemmelaget vaniljeis. :sikle:
Smula sa for siden:
Vel, bruker du tequila, har du jo plutselig Margarita isteden... foretrekker faktisk det. :p
Smula sa for siden:
Har hatt et par møter med de iskremdrinkene fra Friday´s jeg også, og de er ikke noen smågutter! :eek: Snakk om å slå deg ut.... de er mektige. Gode, men mektige.
MorStine sa for siden:
Mmmmm... drømmer-om-friday's
Skal prøve meg på Strawberry Daiquiri litt nærmere sommeren, har faktisk alle ingrediensene i hus:full:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.