Årh jeg er helt hyper her, klarer såvidt å skrive for fingrene lever sitt eget liv!!!
Ei god venninne av meg ringte nettopp og tilbød meg jobb i Helseshoppen (helsekost) der hun er daglig leder! Hun ville ha meg siden vi har jobbet sammen før (så jeg vet det går fint hehe), jeg er fagutdannet innen helsekost og elsker å skrive på data, noe hun selv haater. :lol:
Jeg begynner i oktober, og arbeidstidene ble vi enige om i morgen eller senere, jeg kan stort sett velge selv. :D
Jeg er så jublende glad!!! Livet er endelig komplett. Nå får jeg endelig brukt hodet mitt litt og til noe annet enn bleier, Lokomotivet Thomas og husarbeid!!
Dæven.. nå går det rette veien Iset.. Tenk på hvilke forandringer som har skjedd etter at du " tok deg sammen" tidligere i år.. Så herlig at ting flasker seg til!! Gratulerer..!!!
Ja det er helt utrolig. For noen måneder siden satt jeg og deppet hele dagene fordi vi aldri fikk barnehageplass, jeg trøstespiste hele tiden, var helt usosial og orket såvidt SE på andre mennesker, knapt ta på mannen min. Nå er vi iherdig igang med babyprosjekt hehe, har fått barnehageplass, vaskemaskinen begynte plutselig å fungere igjen av en eller annen grunn og jeg har fått jobb innen det faget jeg elsker mest her i livet (ved siden av ernæring men de er jo egentlig sterkt forbundet med hverandre).
Jeg er nesten i sjokk over alle de gode forandringene?!
Kanskje dumt å fortsette med babyprøvingen nå, men jeg orker ikke å slutte etter så mange måneder og pga hormonene mine. Camilla er jo 3 år og trenger søsken også. Men jeg er fast bestemt på å leve så sunt som mulig i svangerskapet og dermed være mye friskere enn sist, og da jobbe mye mer og mye lenger enn sist, og dele permisjonen med mannen min om mulig. Så jeg blir jo ikke borte så mye som sist, forhåpentligvis. :)
Dette var gode nyheter ! Syns jeg så butikken i går eller dagen før da jeg kjørte uteover Lagårdsveien. Er det i det nye bygget med helsesenteret og alt eller der ved Allservice. Husker jeg lurte på hva slags butikk det var. Gul bunnfarge i logoen. Da vet jeg hvor jeg skal handle. Lett å parkere !
Nille: ja de har flyttet dit nylig, tror jeg. Genialt, for da går bussen min fra dør til dør, og barnehagen ligger jo rett ved oss, og rett ved bussholdeplassen. Kunne jeg fått det bedre?? Muligens om jeg hadde bil da hehe, men than again - nå har vi jo snart råd til det siden jeg jobber. :hyper:
Hehe jeg kan godt spørre altså, hun trengte faktisk en person til. :)
Skal snakke med henne i morgen, så kan jeg jo nevne at jeg kjenner en som er interessert og som har kunnskaper om produktene? For det er jo helst det hun vil ha så hun slipper så mye opplæring osv.
Jeg og savner helsekost... Har liksom ikke kunnet jobbe i butikk pga at jeg ikke kan jobbe kvelder (pga mannens jobbing), men denne har kun åpent på dagtid! :D
Nå er det visst kanskje kun snakk om et kort vikariat... :sukk:
Men jeg gjør mitt aller beste for å gjøre et supert inntrykk, så får jeg kanskje fast etterhvert. :)
Ja, faar haape du faar fast. Siden det til og med var snakk om at hun kanskje trengte en til ogsaa, saa boer det jo bli noe fast paa deg etter hvert, som tross alt er der foerst.
Gratulerer, Iset!! Dette må jo være midt i blinken for deg....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.