Årh jeg er helt hyper her, klarer såvidt å skrive for fingrene lever sitt eget liv!!!
Ei god venninne av meg ringte nettopp og tilbød meg jobb i Helseshoppen (helsekost) der hun er daglig leder! Hun ville ha meg siden vi har jobbet sammen før (så jeg vet det går fint hehe), jeg er fagutdannet innen helsekost og elsker å skrive på data, noe hun selv haater. :lol:
Jeg begynner i oktober, og arbeidstidene ble vi enige om i morgen eller senere, jeg kan stort sett velge selv. :D
Jeg er så jublende glad!!! Livet er endelig komplett. Nå får jeg endelig brukt hodet mitt litt og til noe annet enn bleier, Lokomotivet Thomas og husarbeid!!
Dæven.. nå går det rette veien Iset.. Tenk på hvilke forandringer som har skjedd etter at du " tok deg sammen" tidligere i år.. Så herlig at ting flasker seg til!! Gratulerer..!!!
Ja det er helt utrolig. For noen måneder siden satt jeg og deppet hele dagene fordi vi aldri fikk barnehageplass, jeg trøstespiste hele tiden, var helt usosial og orket såvidt SE på andre mennesker, knapt ta på mannen min. Nå er vi iherdig igang med babyprosjekt hehe, har fått barnehageplass, vaskemaskinen begynte plutselig å fungere igjen av en eller annen grunn og jeg har fått jobb innen det faget jeg elsker mest her i livet (ved siden av ernæring men de er jo egentlig sterkt forbundet med hverandre).
Jeg er nesten i sjokk over alle de gode forandringene?!
Kanskje dumt å fortsette med babyprøvingen nå, men jeg orker ikke å slutte etter så mange måneder og pga hormonene mine. Camilla er jo 3 år og trenger søsken også. Men jeg er fast bestemt på å leve så sunt som mulig i svangerskapet og dermed være mye friskere enn sist, og da jobbe mye mer og mye lenger enn sist, og dele permisjonen med mannen min om mulig. Så jeg blir jo ikke borte så mye som sist, forhåpentligvis. :)