ellenmaria sa for siden:
Har søkt og lett her en halvtimes tid for å finne ut hva Nilleuke er for no! Noen som kan hjelpe meg til en tråd der det står forklart, kanskje?
ellenmaria sa for siden:
Har søkt og lett her en halvtimes tid for å finne ut hva Nilleuke er for no! Noen som kan hjelpe meg til en tråd der det står forklart, kanskje?
Icerus sa for siden:
Tror du kan tolke det som atkins induksjon. :D
-Icerus-
jankph sa for siden:
Stemmer nok det, men tar jeg ikke helt feil, er det Nilles egen variant, som er någet mer ekstrem enn vanlig Atkins.
ellenmaria sa for siden:
Kunne tenkt meg å titte på den, så setter pris på om noen vet hvor de er, at de legger den på her:rolleyes:
Aline sa for siden:
Egentlig er den ikke så veldig mye mer ekstrem, den er bare helt etter reglene til Atkins :)
se her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9265
:)
ellenmaria sa for siden:
:) TUUUUUUSEN TAKK! Har egentlig bestemt meg for det FØR jeg visste hva det er, men er så frøktli nysjerrig bare :)
Nille sa for siden:
Nei det er ikke MIN variant. Det ER Atkins Induksjon, hvor man følger reglene til pu kt og prikke m.h.t. søtstoff og melkeprodukter. (Atkins har nemlig satt noen grenser der). Da valgte de å kalle det for Nille-uka.... ikke MIN feil altså ! :)
[color=#800080][/color]
...også er det visst noen som har valgt å kutte ut alt søtstoff og kaller det fremdeles Nille-uka..... fremdeles ikke min feil ! :)
jankph sa for siden:
Takktakk for oppklaringen...det var bare så logisk å slutte seg til at Nille-uka hadde med brukernavnet ditt å gjøre...men det gjør meg bare enda mer nysjerrig på hvorfor 'Nille'-uka??
Aline sa for siden:
Fordi nille nok er den i norge som følger Atkins mest "by-the-book" og som sikkert også kan mest om Atkins i norge :)
Melania sa for siden:
Oppsummerer jeg :) :
Karin sa for siden:
Nei, ikke din feil - fordi det ikke er feil! Det er kjemperiktig!
Så hurra for deg - og for Nille-uka! Skal ha meg en sånn snart jeg.
Dippsey sa for siden:
Ok...vekta mi står også stille:(...spiser ikke søtstoff, men spiser en del ost, ca 70 gr om dagen...Kan dette være grunnen???
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.