< Tilbake til oversikten

Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November.

topinvestor sa for siden:

Her en anbefaling til dere alle. ;)

Udo Erasmus som av mange er ansett som verdens ledende innen fett og fettsyrer kommer til norge for å holde foredrag i November(www.soma.no).

Udo er anerkjent på begge "sidene", både lavkarboanbefalinger og den mer "tradisjonelle" anbefalingen. Så for alle som har tid(kutt ut tv eller annen uviktig tidstyv så har du tid, å ikke ha nok tid er nådagens dummeste unnskyldning synes jeg) og penger(regner ikke med det blir et svindyrt foredrag) og er så heldige at foredraget blir holdt i nærheten(dette kan du påvirke med å sende dem en epost og krysse fingrene) så vil jeg påstå at Udos foredrag kan være en av de lureste kunnskapsinvesteringene du noensinne har gjort.

((vet jeg provoserer med å påstå at alle har tid, og spesielt måten jeg påstår det. ;) Men vi alle har en eller annen aktivitet vi putter inn i hverdagen vår som er "uviktig" nok til å kunne nedprioriteres for et slikt foredrag da det er en engangshendelse.))

Jeg skal iallefall på Udo's foredrag. :D

Trolljenta sa for siden:

Hørtes interessant ut det :)
Tid har jeg nok, men kommer an på hvor mye det koster da.

Pris vet jeg ikke, har sendt epost til soma for å få ansalg til hvor mye de regner med det vil koste. Så fort jeg får svar så poster jeg det her. :)

Trolljenta sa for siden:

Fikk du noe svar?
Jeg stilte samme spørsmål, men fikk aldri noe svar

Trolljenta sa for siden:

Fikk svar for 3 timer siden

Vi har ikke sett på dette ennå, men tidligere har vi ikke tatt betalt for disse foredragene.

Venter fortsatt på svar jeg. Rart at de er så trege på svar. Skal ta og ringe dem på mandag jeg heller. :):) Har et par andre spørsmål også ang. udos jeg trenger svar på. :D

Huldr sa for siden:

Ups, jeg har ikke meldt meg på ennå jeg ... :o Er liksom ikke sikker på om jeg kan før dagen er der ...

Trolljenta sa for siden:

Du får sende meg en melding om du kommer da ;)

Jeg skal ihvertfall 100% sikkert. Gleder meg :D

Huldr sa for siden:

Will do :ja:

Tror jeg skal sende mail i morgen :)

Ole Brumm sa for siden:

Vi som bor langt unna venter på referat fra dere ;)

Fridolina sa for siden:

Jag kommer jag!!! har meld mig på 2 dager..den 7.de og 16.de trur jag det var..(men det visste ju du trolljenta:p )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.