Udo Erasmus som av mange er ansett som verdens ledende innen fett og fettsyrer kommer til norge for å holde foredrag i November(www.soma.no).
Udo er anerkjent på begge "sidene", både lavkarboanbefalinger og den mer "tradisjonelle" anbefalingen. Så for alle som har tid(kutt ut tv eller annen uviktig tidstyv så har du tid, å ikke ha nok tid er nådagens dummeste unnskyldning synes jeg) og penger(regner ikke med det blir et svindyrt foredrag) og er så heldige at foredraget blir holdt i nærheten(dette kan du påvirke med å sende dem en epost og krysse fingrene) så vil jeg påstå at Udos foredrag kan være en av de lureste kunnskapsinvesteringene du noensinne har gjort.
((vet jeg provoserer med å påstå at alle har tid, og spesielt måten jeg påstår det. ;) Men vi alle har en eller annen aktivitet vi putter inn i hverdagen vår som er "uviktig" nok til å kunne nedprioriteres for et slikt foredrag da det er en engangshendelse.))
Venter fortsatt på svar jeg. Rart at de er så trege på svar. Skal ta og ringe dem på mandag jeg heller. :):) Har et par andre spørsmål også ang. udos jeg trenger svar på. :D
Jag kommer jag!!! har meld mig på 2 dager..den 7.de og 16.de trur jag det var..(men det visste ju du trolljenta:p )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.