< Tilbake til oversikten

Eurodiettprodukter tilovers?

Dante sa for siden:

Kjøper gjerne restlager av sånne produkter om noen skulle ha.

slankern sa for siden:

Har fortsatt omeletter og supper igjen men det likte du vel ikke.:)

Boxie sa for siden:

Apropos Eurodiett. Jeg har akkurat vært inne på Lindbergs hjemmeside og finner ikke Eurodiettproduktene. Han har sluttet å selge de på nettet?

Nille sa for siden:

Man skal jo ikke gå på Eurodiett uten å ha det foreskrevet av lege. (I følge Lindberg klinikken). Kanskje det er derfor ? Vet de solgte noe lignende Eurodiett i helsekosten, men det var bare noen få produkter og ikke helt de samme som man får på klinikken.

Fedonisten sa for siden:

Eurodiett kan kun skaffes på resept - dvs. gjennom lege. Det er kun barene som kan kjøpes gjennom nettbutikken til Fedon.

:)

therese1972 sa for siden:

Har en pakke vaniljepudding, en pakke vaniljefromage, en pakke -1 creme brulee og en pakke -1 bringebærfromage (eller var det jordbær)

Iset sa for siden:

Life helsekost selger pakker med noen Eurodiet-produkter. Barer, omelettpulver, supper, kakao og cappucino.

Fedonisten sa for siden:

Hvis noen butikker fortsatt har disse pakkene - så ville jeg sjekket holdbarhetsdato...... Sikkert et år siden det ble slutt på den ordningen.....

Iset sa for siden:

Er det?? Det var jeg ikke klar over. Jeg husker bare vi solgte den da jeg jobbet hos Life, men det er jo over et år siden jeg sluttet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.