Borealis sa for siden:
Noen som har lest denne boka?
Skal visst være litt anti-Atkins.
Borealis sa for siden:
Noen som har lest denne boka?
Skal visst være litt anti-Atkins.
Heiko sa for siden:
Hvilken bok?
Borealis sa for siden:
Altså, den heter "Etter Atkins og andre lavkarbodietter"...som i overskrifta. Det kom vel dårlig fram. Sorry!
Summer sa for siden:
Jeg har ikke hørt om den?
Iset sa for siden:
Jeg har hørt om den men ikke lest den. Skal grave frem litt mer info.
Iset sa for siden:
Mat & Helse reklamerer faktisk for den:
www.matoghelse.no/etter-atkins-og-andre-lavkarbo-dietter.328140-48637.html
Nå stod det ikke så mye detaljert der da, men jeg googler videre jeg.
Borealis sa for siden:
Ser jo kanskje litt Lindberg`sk ut...?
Summer sa for siden:
Jeg var inne å leste innholdsfortegnelesen. Forfatteren Paul Clayton legger i denne boken frem sin egen teori "claytonplanen". Etter innholdslisten å dømme så virker det som at han kun har sett på indusksjonen til Atkins og at han virker litt sånn lavglykemisk selv.
Charmtassen sa for siden:
He-he! Jeg leste Lises innlegg som at han "virker litt sånn lavhysterisk" :D
Han har andre gode råd også:
"I tillegg gis råd om hvordan man kan slutte å røyke, forsinke aldringsprosessen, bedre sexlysten på naturlig måte og bedre fettforbrenningen."
donjuanwannabe sa for siden:
www.matoghelse.no/etter-atkins-og-andre-lavkarbo-dietter.328140-48637.html
Nok en "ekspert" som har skrevet bok. Alle disse "titlene" gjør meg skeptisk med en gang (med god grunn).
www.bokanmeldelse.com/8275471877
Selvfølgelig er ikke lavkarbo-dietter bra. Dette visste vi jo fra før. :) Nok en ny diett og nok en bok om sunn kost. Nei takk sier jeg bare. Trenger ingen dårlige råd fra ham.
Borealis sa for siden:
Jeg har vært på biblioteket og bestilt boka. De hadde den ikke her, men ville skaffe den...så får jeg nå se hva det er Clayton har å si....kan jo være ting som er fornuft i på andre områder enn akkrat det med karb/ikke-karb....
Nille sa for siden:
Det er en bokanmeldelse - det betyr ikke at de hverken reklamerer for den eller anbefaler den...
[color=purple][/color]
Når det er sagt så har jeg skumlest litt i boka da den kom på engelsk. Kjøpte den, leste litt og rota litt bort. Han har en masse gode poeng i boka si. Men selvfølgelig kritiserer de fleste andre lavkarbo retninger. Han mener jo selv at hans plan er den beste av alle (so what else is new).
[color=purple][/color]
Men han har jo noen bøker å selge (+ litt til) så da er det vel ikke så rart.....
[color=purple][/color]
Kanskje jeg burde lese hele boka...om jeg finner den i bok kaoset mitt.:o
:liste:
Iset sa for siden:
Jeg ser iallefall på det som reklame når den ligger på hjemmesiden deres.
Hyper sa for siden:
Hei du!!
Egentlig et teit spørsmål kanskje, men jeg måler vekttapet i cm, og ikke kilo..
Finnes det sånne noe sted?...
Sånn som den "skalaen" du har nederst på siden din, bare i cm?
Klemmer fra Ida
nalana sa for siden:
Du kan selv velge hva den skalaen skal skalere. Cm, buksestr eller hva som helst.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.