< Tilbake til oversikten

ripped fuel

syrin sa for siden:

Noen som har prøvd dette? Vet det er ulovlig, men lurer likevel på om noen har prøvd dette kosttilskuddet, og hvilken effekt det har hatt for dere.

Siljevanilje sa for siden:

hva er det? sånn egentlig?

Borealis sa for siden:

Mener det finnes ripped fuel, som IKKE inneholder efedrin....hm...skal søke....men da er det vel tilsatt citrus aurantium/synefrin, som er "lillebroren" til efedrin...

Carisma sa for siden:

Jeg tok det før (de med rød etikett, tror de finnes i både rød og gul)... Det virket, men det er ikke verdt prisen! For det første må det ikke tas sammen med alkohol eller koffein.. da kan du får hjerteflimmer og i verste fall dø... Etter å ha tatt det i ca 2 mnd fikk jeg allergisjokk av den og venstrearmen min hovnet opp samtidig som halsen snørte seg sammen og følelsen i halve ansiktet forsvant. Har hatt sånn før også, men da pleide det vare i 1-2 minutter. Den gangen varte det i flere timer. Gikk tilslutt til legen som sa det var allergi sjokk og ga meg motgift for det... koblet det ikke med tablettene før det samme skjedde to ganger til.
I tillegg merket jeg etterhvert at hjertet slo ekstremt hardt når jeg hadde tatt de.
Selv om jeg fikk mye energi av de (som ca 40 kopper kaffe :eek: ) så tok det skikkelig hardt på kroppen!
Mitt råd: SKYGG UNNA!

Borealis sa for siden:

Mener den røde er den MED efedrin....og det er doping/ulovlig. Og potensielt helsefarlig, ja....

BBB sa for siden:

...og ikke minst vanedannende. Dette er jo en form for amfetamin, hvis jeg ikke tar helt feil. Så om dette er "lillebror eller noen annen form for slektning - SÅ LIGG UNNA...er mitt råd i allefall :)

mofe sa for siden:

Jeg kan ikke forstå at noen i det hele tatt VURDERER dette...

Borealis sa for siden:

Synephrine, som jeg oppga som "lillebror til efedrin", er altså lovlig i norge...bl.a inneholder flere fatburners o.l citrus aurantium , som er lovlig....og angivelig ikke farlig såfremst man ikke har blodtrykksproblemer/hjerte-/karsykdom. Og skal ikke brukes av gravide.
Jeg har prøvd, og det er litt "kaffe-kick"-effekt....

**** linker fjernet - uønsket reklame ****
ps.ingen av de overnevnte produktene har jeg prøvd selv!

Nille sa for siden:

Hva folk velger å bruke av slike "midler" er selvfølgelig opp til hver enkelt, MEN jeg presiserer at vi her på forumet anbefaler et sunt og godt kosthold med "normale" kost tilskudd og IKKE lettvinte (og til dels vanedannende) løsninger og mirakelpiller av "ripped fuel" typer eller lignende. De har ingen ting på en lvkarbo diett å gjøre !
[color=purple][/color]
Det finnes ingen snarveier, - og om noe virker for godt til å være sant, så er et somregel det !

Ber om at det heller ikke anbefales eller reklameres for slike her i forumet :)
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Borealis sa for siden:

Beklager! Jeg tenkte ikke på det som at jeg reklamerte....huff...:(

Nille sa for siden:

No problem ! :D

Mya sa for siden:

det er en grunn til at preparater blir labelet doping og ulovlig, det er ikke for å være kjip, men fordi det er farlig, vær redd for kroppen din, det viktigste er å være sunn

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.