< Tilbake til oversikten

Stjernene raser ned i vekt

mcfrogner sa for siden:

Jeg kan ikke skjønne at noen syns det der er pent. Når man ser selve silikonimplantatene bør man ta et hint og legge på seg noen kg.

Dante sa for siden:

Jeg blir kjempe fascinert jeg

Snøhvit sa for siden:

hehehe Flott svar mcfrogner:D

Goggen sa for siden:

Ja dette er det ultimate marerittet å våkne opp med om morran. Skinn og bein med silikonpupper. Yæckk!

I USA har det gått så langt at gutter synes naturlige pupper er ekle å ta på. De synes det er turn-off. Og mange som var spurt hadde kun "tafset" på silikonpupper. Ja verden går fremover..

Nille sa for siden:

Ta en titt her: www.awfulplasticsurgery.com/
Der har man noen grelle eksempler på silikon og det som verre er......
[color=#800080][/color]

[color=purple][/color]

Summer sa for siden:

Det er trist at kvinner i media ødelegger kroppene sine og livene sine på en slik måte. Og det er utrolig viktig at vi som privatpersoner klarer å se at dette er et sykt uttrykk for hva som desverre ofte skjer med dem som får offentlighetens søkelys på seg, og ikke som noe som skal fremstå som et ideal.

Dorothy sa for siden:

Ja, det er skremmende, og absolutt ikke noe forbilde. Leste at Victoria Beckham hadde smalere midje enn sønnen sin. :eek: Håper virkelig denne utviklingen snur.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.