< Tilbake til oversikten

Dette funker jo!

Stompa sa for siden:

Begynte på Atkins induksjon på mandag, og hadde første offisielle veiing i dag, etter 6 dager (vil helst veie meg i helga; enklest sånn). Resultatet er minus 3,7 kg og 5 cm på 6 dager. Måler da hofter, midje og bryst. Jeg er VELDIG fornøyd. :D Jeg måler der midja er på det smaleste, mens mesteparten av det ekstra sitter litt lenger ned, og jeg kjenner på buksene at jeg nok hadde fått flere cm hvis jeg hadde målt lenger ned.

Dette er helt supert! Jeg har ikke vært sulten en eneste gang denne uka, maten er kjempegod, og jeg savner faktisk ingenting nå. De to første dagene var tøffe - jeg var kvalm og hadde hodepine - men etter det har det gått så det suser. Og resultatene tyder vel på at jeg gjør ting riktig, eller?

Nå er jeg spent på uke 2. Hvis nedgangen fortsetter, tenker jeg at jeg holder meg på induksjonsdietten litt lenger. Har 30 kg jeg vil ha av, så det er nok å ta av. Hvis jeg stagnerer, går jeg videre på neste trinn. :)

jankph sa for siden:

Selvfølgelig funker det...og lykke til videre!

Anitra sa for siden:

Hvordan går det med deg nå? Jeg er på uke 1, begynnte mandag og har allerede gått ned 1 kg. Men det er sikkert mest veske.

Stompa sa for siden:

Det går fortsatt bra. :) Jeg går og drar opp buksa mi hele tida; klager ikke på det... Spiste ute i går, så jeg har ikke helt kontroll på hvor mange karbohydrater jeg spiste, men alle ingrediensene jeg spiste er på tillatt mat-lista bortsett fra sannsynligvis marinaden til kyllingen, så jeg tror jeg berga nesten helt, i hvert fall.

Spent på veiing på søndag. Det er så leeeeenge til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.