< Tilbake til oversikten

Ny, trenger råd og har spørsmål

#1

widwin sa for siden:

Hei er helt ny i lavkarbo verden. Leste boka til Skalderman. Spis deg ned i vekt(?) Startet fredag 12/10-18.
Kuttet ut "alt" Spiser bare egg, bacon, kjøttdeig, meierismør,kylling(stekt/grillet,hel, lår, klubber), ribbe, medisterpølse, storfe burger, uten tilbehør,laks både i løs vekt og som filet som skal ovn stekes, majones, reker, tja det var vel det. Har kun spist litt broccoli og ikke noe frukt.

Ikke'no, snop eller kaker.:cool:
Savner eple, pære og appelsin...:nedfor:

Så min avhengighet! Pepsi Max! Det går med 1,5 liter hver dag:eek:!!

Jeg lurer jo selvfølgelig på om dette ødelegger alt??:confused:

På søndag 28/10 veide jeg 110,5 fra 116,7kg ok. Men veide meg idag 30/10 da veide jeg 116,5:confused: Blodverdier er mye bedre og godt på vei mot normal.
Jeg har diabetes 2 En av hovedgrunnene til at jeg begynte med dette.

I de siste dagene har jeg tatt noen blåbær og blandet med Kremtopp fløtekrem_Fett:34g, Karbo:4,5g og Protein: 2,1g som en dessert etter et måltid. Det siste for kvelden. I dag gikk jeg på vekta igjen; 116,2kg:eek:

Dette var ikke moro, jeg vet at kroppen kan være sær, men likevel.

Tar veldig gjerne imot råd her for nå er jeg usikker..:o
Hilsen widwin


#2

index sa for siden:

Pepsi Max er ikke ideelt, men det ødelegger ikke alt. Prøv å ikke veie deg for ofte, hver dag blir du bare stresset av. En gang i uka, samme tid hver gang er bra. Om du går ned en halvkilo i uka er det bra, noen uker vil du stå stiller og noen uker til og med litt opp. Men spis rett og resultatene vil komme etter hvert!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.