< Tilbake til oversikten

Gladmelding :D

jeef-micro sa for siden:

Må bare fortelle dere :) Jeg fikk mensen i dag, og har jo alltid hatt mensen bare sånn en til to ganger pr år. Etter at jeg begynte med lavkarbo har den kommet oftere, og i dag fant jeg ut at jeg skulle regne ut hvor lenge det har vært mellom de siste gangene, og det har faktisk vært ganske nøyaktig 28 dager :D og det bare av å spise lavkarbo mat (fedon, eller F2)

ble ganske overraska, for jeg trodde jeg hadde mye lengre mellom siden jeg har PCOS, så bare fortsett med lavkarbo folkens :D:D:D:D:D

Summer sa for siden:

:heia: SÅ kjekt! :stortsmil

Deilig når kroppen balanserer seg!

jeef-micro sa for siden:

Ja jeg ble kjempeoverrasket... jeg viste jo atjeg fikk mer regelmesig mens av å spise lavkarbo, men det er jo en kjempeforskjell fra en gang i året til å være helt etter boka... måtte skrive det ned for å vise folk hvor mye kostholdet har å si :D

Aline sa for siden:

Grattis, Jeefern! :klem:
Skjønner gleden din, selvom det er litt rart å gratulere med mensen (her jeg sitter og blør og hater det :p)

;)
:klem:

mofe sa for siden:

Så bra!! :ja:

Charmtassen sa for siden:

Enig med Aline at det kan virke merkelig å gratulere med mensen :p men så er vi jo også litt annerledes "her inne" da! :)

jeef-micro sa for siden:

hehe skjønner det er rart, men det var ikke så mye for å få gratulasjoner jeg skrev det, men for å vise hvor mye kostholdet faktisk har å si...

men altid hyggelig med gratulasjoner (selv om dette ikke akkurat er min favoritt heller...)

Nelly sa for siden:

Så fint å høre. Hvor lenge hadde du spist lavkarbo før du fikk regelmessig mens?

jeef-micro sa for siden:

begynte i mai for et år siden, og fikk mensen ganske regelmessig allerede fra juli av... men det er først nå jeg har sjekket syklusen da...

Nelly sa for siden:

Jeg begynte i mai i år og da får jeg forhåpentligvis også regelmessige blødninger nå. Det hadde vært skjønt:)

jeef-micro sa for siden:

Bare husk at vi er forskjellige... ikke bli skuffet om det tar lengre tid for din del...

Trolljenta sa for siden:

hehe.. vi er da noen raringer som jubler over mensen.

Jeg fikk den regelmessig etter ca 3 mnd, men har ikke sjekket dagene mellom hver syklus. Har bare gått utifra at jeg har lange sykluser, siden jeg hadde det før den forsvant.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.