Må bare fortelle dere :) Jeg fikk mensen i dag, og har jo alltid hatt mensen bare sånn en til to ganger pr år. Etter at jeg begynte med lavkarbo har den kommet oftere, og i dag fant jeg ut at jeg skulle regne ut hvor lenge det har vært mellom de siste gangene, og det har faktisk vært ganske nøyaktig 28 dager :D og det bare av å spise lavkarbo mat (fedon, eller F2)
ble ganske overraska, for jeg trodde jeg hadde mye lengre mellom siden jeg har PCOS, så bare fortsett med lavkarbo folkens :D:D:D:D:D
Ja jeg ble kjempeoverrasket... jeg viste jo atjeg fikk mer regelmesig mens av å spise lavkarbo, men det er jo en kjempeforskjell fra en gang i året til å være helt etter boka... måtte skrive det ned for å vise folk hvor mye kostholdet har å si :D
hehe.. vi er da noen raringer som jubler over mensen.
Jeg fikk den regelmessig etter ca 3 mnd, men har ikke sjekket dagene mellom hver syklus. Har bare gått utifra at jeg har lange sykluser, siden jeg hadde det før den forsvant.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.