Ny og uerfaren... Kan ikke finne forslag meny eller oppskrifter til bruk under induksjon. Noen som kan hjelpe meg? Trenger all hjelp jeg kan få... det er snart ferie og jeg skal spise ute i 2 uker...
Gleder meg til ferie, men gruer meg til spisingen...:veitikke:
Hei
Glad deg til sommeren og gled deg til spisingen. Du kommer til å kose deg med mye god mat, egg og bacon til frokost, omelett, avocado med fyll, blandet salat med kylling/skinke/laks etc med passende fet dressing til lunsj. Grillet fisk eller kjøtt til middag , servert med fete sauser og ostegratinerte grønnsaker. Litt jordbør med lettpisket krem med splenda til dessert, irish coffe på kvelden.
Du kan vel finne mye oppskrifter her, alternativt må du kjøpe en av bøkene som dekker slanking innen genren " kostindusert ketose".
Atkins, EAT,ketolysekuren, cut the carbs, mfl.
Vennlig Hilsen
og nyt ferien på alle måter.
Torkil:)
Takk skal du ha! Men jeg er fortsatt litt forvirret. Har lest Atkins og der er bær helt forbudt. Kan jeg tillate meg å spise litt dersom jeg holder totale karber under 20/dag?
På Atkins induksjon, dvs. de første 14 dagene, er bær forbudt. Står det ikke på tillatte marvare lista skal du ikke spise det. Men etter 14 dager skal du legge til saker og ting med "vedvarende stigen" og da kan du spise bær. Det er altså bare de første 14 dagene av Atkins som er så restriktive.
[color=purple][/color]
[font=Comic Sans MS][/font]
Noen som har link til oppskrifter, til å bruke de 14 dagene?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.