< Tilbake til oversikten

Kalorier på fitday

polvott sa for siden:

På fitday står det at jeg forbrenner oppunder 4000 kalorier om dagen. Dette kan umulig stemme. Det hadde kanskje stemt om jeg bestod av muskler, men det gjør jeg desverre ikke.

Føler ikke jeg får et skikkelig bilde av hvor mye jeg forbrenner i forhold til det jeg spiser.

Noen som vet hvorfor det er slik?

Nille sa for siden:

har aldri brukt den delen av Fitday - kan ikke svare deg der dessverre. Men jeg opplevde at jeg fikk mer riktig bilde på www.mybodycomp.com - de har skiftet navn nettopp.... men du kommer fremdeles inn på den gamle siden....

jankph sa for siden:

Vet ikke helt jeg...idealvekten min der var liksom mye høyere enn det jeg så for meg...kanskje fordi siden er laget for store amerikanere...nei, kanskje ikke, det som er bra med den siden er jo at den fokuserer på body fat ikke body weight, så den har jo et riktig poeng der.

Sugarpill sa for siden:

Mitt tall på Fitday synes å være temmelig korrekt, ut i fra resultatene jeg har fått på andre sider.

Jeg har software-versjonen, og der må man legge inn aktivitetsnivå. Kan man gjøre det på nettet? Tror mange nok ubevisst overdriver aktivitetsnivået sitt, og legger inn en for høy verdi.

polvott sa for siden:

Eneste spørsmålet jeg fikk var hvilket jobbaktivitetsnivå jeg hadde. Jeg jobber i barnehage så jeg trykket på den som tilsvarte husarbeid. Siden det tilsvarer barnehagearbeid ganske greit.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.