Fjonken sa for siden:
Her hjemme i dalen går det veldig mye i kyllingfilet. Dernest karbonadedeig, laks, torsk og oksekjøtt. Det går svært lite svinekjøtt her på bruket.
Hva med dere andre..?
Fjonken sa for siden:
Her hjemme i dalen går det veldig mye i kyllingfilet. Dernest karbonadedeig, laks, torsk og oksekjøtt. Det går svært lite svinekjøtt her på bruket.
Hva med dere andre..?
Dorothy sa for siden:
Her går det mye i kyllingfilét, laks, bacon (til frokost) og indrefilét av storfe.
jankph sa for siden:
Merete A sa for siden:
Klarer ikke å lage en prioritert rekkefølge, men dette er noe av det jeg liker aller, aller best:
nakkekoteletter, pinnekjøtt, kveite, Hereford-entrecote, lammekoteletter, fårikål av sau, kylling med skinn, stekt laks, lettsalta uer, ørret, makrell, svineribbe, breiflabb, tunfiskfilet, strutsebiff, torsk, lutefisk, bacon, røkt skinke, reker, krabber og blåskjell :D
Nam! Dette var jammen til å bli sulten av!!!
Fjonken sa for siden:
Dæven så kjedelig jeg er i matveien.. Ser jo det nå som dere andre ramser opp den ene delikatessen etter den andre.. Endringer Fjonken.. endringer!
Summer sa for siden:
...som i motsetning til av lam?Siljevanilje sa for siden:
klarer ikke å rangere men dette liker jeg best: serrano skinke fra spania, kjøttdeig ( allsidig og godt) kyllingfilet, biffer i ulike former. alltime favoritt kjøttet er lam. selv om jeg ikke har lam så ofte så er det det meste fantastiske kjøttet som finnes. norsk eller gresk lam. mmmhm
også liker jeg det meste innen fisk, utenom ål å sånne ting. reker, lettsalta torsk, laks og makrell .... mmm ( ble litt sulten nå ja)
sirimor sa for siden:
Kyllingfilet er nummer 1. Kokt/ovnstekt laks er godt. Kjøttdeig er lettvint og godt med krydder og tilbehør. Marinert torsk/steinbitt.
Ikke så glad i svin, men sånn lang vakumpakket svin indrefilet er det god smak på. Kalkunfilet er også godt, men lenge siden jeg har laget noe av.
Merete A sa for siden:
Jepp! Stor forskjell på smaken på lam og sau! Sau er definitivt best! Men det er ikke alle som er enig med meg i det ... :)
Anitra sa for siden:
Når det gjelder fisk og kjøtt er jeg så å si altetende. Men jeg foretrekker fårikål av lam, og lammekoteletter er jo bare nydelig. Det samme er hvalkjøtt på grillen!
jeef-micro sa for siden:
Begynner i "feil" ende jeg. Jeg spiser ikke lam/sau,for detsynes jeg ikke smaker godt. prøver å ikke spise rødt kjøtt mer enn 2 gr pr uke. Spiser mye kyllingfilet, og fisk i alle farger :rolleyes: (men ikke mat lagd av fisk som pudding og kaker og slikt, jeg vil ha fiskekjøtt)
donjuanwannabe sa for siden:
Min store favoritt:
Fryste kyllingovervinger naturell som jeg har i ildfast form og krydrer og steker i ovnen. MMMMMM!
Ellers går det mye i nakkekoteletter, kjøttdeig osv
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.