Summer sa for siden:
Noen som vet hvilken Youghurt som har minst sukker?
Summer sa for siden:
Noen som vet hvilken Youghurt som har minst sukker?
Summer sa for siden:
Jeg skal ut å kjøpe til poden nå, ingen som vet?
Mila sa for siden:
Vet ikke jeg... sans kanskje ? eller yoplait?
Har faktisk ikke peiling... men hvertfall noen forslag
nalana sa for siden:
Hvis ikke det har kommet noe nytt på markedet de siste par årene, så der det Yoplait. Lindberg anbefaler Yoplait. Den med lite fett er uten sukker. Inneholder fructose.
Summer sa for siden:
Takk takk. :)
Da har vi vært å butikken og kjøpt Yoplait og fiskekaker til lunch. :)
Carisma sa for siden:
Yoplait er best av de "sunne" også forøvrig.. =)
Ellers bruker jeg endel naturell youghurt med fersk eller fryst frukt/bær, evt Heistad sukkerfritt syltetøy.
Summer sa for siden:
Poden likte visst ikke ikke Yoplait.
nalana sa for siden:
S Æ R I N G:eek: :rolleyes: :p
Helene sa for siden:
sans fra tine og tine sine vanlige. er jo ikke så mye sukker i lenger. tror sans er litt surere og de vanlige smaker vanlig.
Trolljenta sa for siden:
kanskje han liker andre smaker fra yoplait.
Jeg synes jordbær er god.
Sans har ikke mye sukker tror jeg, men de søter frukten eller bærene i sukker.. Selvsagt for at smaken skal bli bedre som de alltid sier :rolleyes:
Siljevanilje sa for siden:
jeg spiser gresk youghurt. der er det ca 6 g karbisser pr 100 g.og har masse bær å sånn i. kjempe yummi.
nalana sa for siden:
Hvor får man kjøpt gresk yoghurt hen da siljevanilje? Og hva heter den?
Siljevanilje sa for siden:
jeg kjøpte med meg et lass fra kypros. total heter den. skikkelig god å kremet.
men man kan kjøpe tyrkisk yoghurt på sånn tyrkisk innvandrer sjapper som er akkurat lik den greske. og like god.
min favoritt er gresk yoghurt med litt splenda og bringebær eller blåbær og mos litt så blir det kjempe god bæryoghurt.
Trolljenta sa for siden:
Innbiller meg at jeg har sett gresk yoghurt på ICA også.
Må sjekke i morgen når jeg skal handle.
jeef-micro sa for siden:
Jeg bruker naturellyoughurt fra Tine jeg.. og viss jeg vil ha oppi noe, så tar jeg i litt bær, eller litt splenda
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.