< Tilbake til oversikten

ny på lavkarbo

#1

Tuva76 sa for siden:

Hei,

jeg har nå spist lavkarbo-kost i snart en uke, og merker jo at dette liker kroppen godt allerede. Vann forsvinner og magen er ikke så oppblåst.

Jeg leser om disse ketose-sticksene, men er det viktig å være i ketose og viktig å følge med på dette? bør jeg kjøpe dette?

Jeg har jo forsøkt alle slags kurer i alle år, og tenker nå jeg må finne noe som ikke er en kur, men en livsstil.

Har funnet noen lavkarbo-knekkebrød, men tenker at dette bør jeg jo kunne lage selv?

Jeg får lese og studere litt, men tar gjerne imot litt starthjelp fra mer erfarne, hva som er vanlige fallgruver, ting ferskinger ikke tenker på, eller ting som er verdt å få med seg, blogger/linker med gode oppskrifter.

takker for alle tips og gode råd :)



#3

Tuva76 sa for siden:

Takk for svar. Da skal jeg forsøke meg på den etter hvert.

Det er jo mange oppskrifter og masse god mat ser det ut som. Foreløpig holder jeg meg til ganske plain mat, og ofte det samme hver dag (litt rutinemenneske).

Til uken drar vi til Spania en uke, og jeg er veldig spent på hvordan det går. Det jeg som regel craver mest på når jeg er der er pommesfrites og potetgull.

I dag er det en uke siden jeg startet med lavkarbo, og i dag er kroppen så rar. Jeg nærmest sitter her og damper på jobb, og jeg har kontorjobb. Tenker om det er endringer i kroppen på gang?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.