Hvordan er dette som en fedon dag. Jeg går på atkins nå, men har tenkt å forsøke meg på Fedon istedet. Jeg har ikke lest bøkene enda. Dette er bare et eksperiment.
Frokost:
50g salat. 50 g agurk. 50 g paprika
1 knekkebrød (delikatesse sesam el.) 1 skive prinsessebrød med makrell i tomat.Lunch:
Heisann! Dette ser jo bra ut! Kanskje en mer fiberrik knekkebrødtype? Som Fiberrik eller Fiber Pluss? Og husk protein til alle måltid. Litt nøtter eller cottage sammen med morellene og eplet? Lykke til! :)
Frokosten ser bra ut.
Når det gjelder lunsjen er ikke bacon regnet som hverdagskost på Fedon
150 gram er en passende mengde kylling til middagen. Creme fraiche er vel heller ikke regnet som hverdagskost på Fedon, og når du spiser det skal det helst være med lavglykemiske grønnsaker.
Mulig du må legge til noe proteiner på kveldsen utifra hvor mye du trener.
Når det gjelder moreller, så aner jeg ikke om det er noe vi kan spise. Det er en del karber i moreller hvis jeg ikke husker feil, men er sikkert ikke noe verre enn diverse frukter.
Det er også anbefalt å ta en neve nøtter sammen med frukt.
Det var en god ide. Det er mindre karbo i dette knekkebrødet enn i fiberrik tror jeg. De anbefalte dette knekkebrødet på forumet. Så da antar jeg at det er greit.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.