< Tilbake til oversikten

Vurderer å gå over til Ketolyse dietten

Fast-i-fisken sa for siden:

God helg alle superslankere

Har nå holdt på med lavkarbo (fedon) i 13 uker. Har gått ned litt over 9 kg. Er veldig fornøyd så langt, men skulle gjerne gått ned 4-7 kg til. Begynner nå å gå litt lei og skeier av og til ut litt. Ikke med mye karber, så vekta går ikke opp men stopper. Jeg må nå ta meg i nakken og fortsette. Lurer nå på om jeg kanksje kan få litt fortgang hvis jeg går over til ketolys kuren på de siste kiloene? Eller burde jeg gjort dette i starten (litt sent å vurdere det nå...)
Noen som vet om dette har noe for seg eller ikke? Har nesten bestemt meg for å kjøre igang til mandag... men er litt usikker... Har lest boka og det blir ikke så store omveltninger så det skal nok gå bra.

Fortsatt god helg og sommer :kul:

jeef-micro sa for siden:

Det er vel verdt et forsøk... men om du går ned på fedon, så kan du jo også la vær å skeie ut? :rolleyes:

Torkil sa for siden:

Hei
jeg er kanskje ikke rette til å gi råd til deg.:o
Generellt hadde det vært mer rasjonelt å starte med ketolysekuren for så å avslutte med Fedon, noe jeg normalt anbefaler de fleste.
Det er imidlertid ikke noe til hinder for å gjøre det motsatt slik du ønsker, men forvent ikke er stort vekttap i begyndelsen ( det som de fleste opplever) det vekttap har du egentlig allerede tatt ut med Fedon.
Husk mosjon, de siste kilo kan site forbausende hardt, bare les her på forumet hvis du er i tvil om det.
Lykke til
Torkil:)

Fast-i-fisken sa for siden:

Takk for tilbakemeldinger. Jeg gjør et forsøk. Hadde jeg visst om Ketolysekuren og denne web siden før jeg begynnte hadde jeg nok valgt annerledes. Artig med en ny utfordring så nå blir det innstramninger. Jeg var innom nettbutikken for å kjøpe soyaprotein, og slo da i samme slengen med litt vitaminer og utstyr som trengs. Vitaminene har jeg sikkert ikke vondt av uansett, etter lang tid med slanking. Så får vi se hvordan kroppen reagerer. Nå er det slutt på utskeielsene i august. Har et lite veddemål gående om at jeg skal nå 72 kg før 1 august. Er veldig lysten på 70 kg. Får se om jeg klarer det. Dvs 1 kg i uka...

Fortsatt god varm sommer :-) (det er i allefall deilig i Vestfold om dagen)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.