< Tilbake til oversikten

Aircondition gjør deg fet

Aline sa for siden:

Det er vel bare å stille air conditionen på "iskald" så må kroppen jobbe masse ;)

Anne sa for siden:

Kanskje det er skjult aircondition hjemme hos meg...:eek:

Aline sa for siden:

Nudlingen :) :klem: :klem:

Fjonken sa for siden:

Får da være måte på påstander altså.. Ok, så vil jeg bli slank så må airkassa stå på iskaldt og ovnen være av hele vinteren og Fjonken å gå i bikini ute i snøen. Jupp.. får nok lungebetennelse og forfryste tær i tillegg til en smal midje da ja.. :D

Kristian sa for siden:

Det er jo stikk motsatt. Hvis det er veldig varmt så orker jeg ikke å bevege meg så mye, og da legger jeg på meg.:mad: Er temperaturen passende jobber jeg lettere og er det litt kaldt så jobber jeg hardt for å holde varmen og jeg går ned i vekt.:) Er det veldig kaldt derimot så holder jeg meg innendørs og da går jeg opp i vekt.:(

Nille sa for siden:

Hm..... her sittet jeg i varme Houston med airconditioningen på full guffe....og jeg fryser. Må ha på ekstra jakke inne. Ikke bare her hjemme, men i shoppingcentre, på restauranter og overalt innendørs. Kroppen må jo jobbe kjempehardt for å holde varmen jo. Kan vel ikke bli feit av slikt. Det man blir er forkjøla.< Ut i varrmen, inn i kulden, ut i varmen, inn i kulden. Det er temperatursvingninger så det holder.

Nei, her er det en logisk brist for meg. (men så er klokka bare snaut 0800 om morningen også - kanskje hodet mit ikke funker enda)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.