< Tilbake til oversikten

Vektstabilisering etter ketolysekuren

Torkil sa for siden:

Hei
En journalist som skriver for KK skal lage en artikkel om hvordan folk klarer å holde vekten etter en slankekur. Hun ønsker en person fra Oslodistriktet. :o
Det skal så vidt jeg forstår det formidles erfaringer i forhold til forskjellige slankemetoder og jeg har lovet å se om noen "ketolytikkere" fra Osloregionen kan stille opp.

Jeg antar at noe av artiklen skal handle om hvorvidt det er av betydning hvilken slankekur man velger set i relasjon til å klare vektatabiliseringen etter kuren.

Ketolysekuren gir energi, lite sult og fravær av søthunger for mange, og når man sprekker opplever mange ubehag med oppblåsthet, svimmelhet, mageknip og trøtthet. Personlig tror jeg disse erfaringer er med på å gjøre det litt lettere å velge rett kosthold etter slankekuren.

Noen som vil dele sine erfaringer med andre ? send E-post til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Vennlig Hilsen
Torkil

Fjonken sa for siden:

Oslo, Oslo, Oslo.. Si meg rekker ikke de journalistiske nesene lengre enn til Bærum? :p

Torkil sa for siden:

Hei
Nei, det kan du si :o
Vennlig Hilsen
Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.