< Tilbake til oversikten

Mitt nye favorittsted!

Carisma sa for siden:

... i oslo ligger på frogner, til høyre ved DeliDeLuca i frognerveien og litt oppi gata (om du kommer fra sentrum). Der har nemlig verdens mest geniale sted åpnet: Smoothie-Exchange! :hearts:
Som navnet tilsier selger de smoothies i alle farger og fasonger. Riktignok koster det 48 for en "vanlig", men den er til gjengjeld på over en halv liter og et helt måltid i seg selv. Som om ikke det var nok har de en perm hvor alle smoothiene står listet opp med innhold i tillegg til karbo-, protein-, fett- og kalori-innhold! :heia:
Smoothiene er sortert på forskjellige tema, som f.eks. Protein+, tropical, boost osv. Og de som er spesielt rike på f.eks antioksidanter er merket med det.

I dag hadde de også fått "klippkort" slik at man får hver tiende gratis.

jankph sa for siden:

Mener du denne:
oslopuls.no/restaurant/article1136950.ece ?

Etter flere år i utlendighet, deriblant USA, er det jammen på tide at dette kommer hit til landet også, men akk så dyrt. Synd at jeg bor i Oslo...sukk.

kaspara sa for siden:

æ sier det på en anen måte: synd æ ikke bor i Oslo, tar vel ååår før vi får et slikt tilbud i Kr.Sand...:(

Carisma sa for siden:

Jepp, det er den.

håpe-håpe-håpe at de tenker enda litt lenger østover mot Grønland også! :D

Carisma sa for siden:

Si ikke det, Quart har jo blit et hang-out for frogner ungdom så kanskje de tar med seg hele greia nedover? :rolleyes:

Fjonken sa for siden:

Nei, vett dere hva.. Jeg vil mye heller ha en skikkelig lavkarborestaurant jeg.. i Stavanger! Gid det kunne bli en trend!

kaspara sa for siden:

hmhm, quart og frogner-ungdom ja.... hadde jo vært fint om det var sånne sunne ting de tok meg seg!:cool:

leeha sa for siden:

I Arendal har vi lavkarbo resturant :) Det er madam reiersen. Der står karbo antallet på menyen og egne retter med lite karbo.

Fjonken sa for siden:

Noen som har det.. sukk

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.