Lotusia sa for siden:
Endelig fikk jeg kommet meg til legen, med soppproblemene mine, og fått medisiner (stikkpiller og krem) og har hjulpet veldig bra, samtidig som jeg har vert flink (om jeg selv får si det :D) til å spise riktig, og samtidig ta kosttillskudd og olivenbladekstrakt (2 om dagen)
Jeg føler meg så uendelig mye bedre, kjenner det på hele kroppen. Eneste er litt kløe i underlivet fortsatt. Medisinen (stikkpillene) er nå brukt opp, og jeg er spent på om jeg klarer å holde dette ved like, og forhåpentligvis bli heeelt bra så snart som mulig.
Jeg hadde jo planer for sommeren, dra til utlandet, dra på festival. Vel utlandsturen min har jeg sløyfa, fordi jeg rett og slett er redd dette kostholdet blir en aaaltfor stor utfordring under turen. Men forhåpentligvis vil jeg kunne begynne å slakke tøylene litt på hva jeg kan spise etterhvert, eller? :confused:
Lurer litt på hvor forsiktig man burde være. Hittill har jeg vert helt nazi på kosthold, noe som så klart irriterer alle rundt meg. Men jeg håper jo at jeg etterhvert kan begynne å drikke, om ikke øl, hvertfall noe form for alkohol, og kunne klare til en viss grad å tilpasse meg andre.
Er det noen som har erfaringer med sopp som veit hvordan man skal trappe opp med mat, og trappe ned med olivenbladekstrakt? er det farlig å drive med dette for lenge uten at man har plagene? Er bare redd for at soppen skal komme tilbake :(
Takker masse for hjelp. Synes dette forumet det genialt! :cool: