< Tilbake til oversikten

Tynnere enn du tror?

Aline sa for siden:

Tenk om dette bare er innbilning :D:D ;)
Neida. Men det er nok noe i det :ja:
At man overdriver sine egne komplekser. Men hvordan kan man vite, liksom?

Hadde vært interessant å være med på en sånn manipulert-bilde undersøkelse :ja:

Dorothy sa for siden:

Jepp! Skulle ha vært utført en sånn undersøkelse i Norge. :) Hadde vært interessant om det hadde vært en realitet.

leeha sa for siden:

Jeg tror sikkert jeg er tynnere enn jeg tror jeg er , tror jeg :D

AnnaV sa for siden:

Undersøkelser gjort i USA viser jo det motsatte - at folk som var sykelig overvektige beskrev seg selv om normale / litt på pluss-siden... Kan være en kulturell forskjell her.

finka sa for siden:

Jeg er mye tykkere på bilder enn i virkeligheten, ja.

susanna sa for siden:

Jeg har det vel omvendt egentlig.
Føler meg tykkere enn jeg er.

Kan se på bilder av meg selv for noen år tilbake å tenke.. hmm så slank og fin jeg var der, men vet at jeg absolutt ikke følte med så slank som jeg ser ut. Jeg vet også at jeg nå veier ca det samme som jeg gjorde sommeren 2001. Det har hele tiden vært målet mitt fordi jeg vet at jeg var ganske fin da(etter bilder tatt den sommeren). Men jeg kan skrive under på at jeg ikke føler meg så slank som jeg ser ut på bildene fra den sommeren. Jeg er samme vekt men mye større føler jeg

ganske kjipt egentlig
men... that's life

donjuanwannabe sa for siden:

For 1 1/2 år siden var jeg rundt 95-90 kg. Da følte jeg meg stor og skjemtes veldig over megselv. Da gikk jeg med 34" bukse. Nå bruker jeg 38" bukse. Kommer jeg ned på 34" bukse igjen skal jeg si til megselv at "skjerp deg, du ser bra ut nå!"

Blesha sa for siden:

Jeg vet allerede at jeg er tynnere enn jeg ser meg selv som... Noe med bildet en har av seg selv?

Mylos sa for siden:

:ja: Jeg kjenner meg såååå godt igjen i det du skriver. :ja: Akkurat sånn er det med meg også. :ja: Tror at jeg alltid har vært tykk, iallefall ganske lubben...? Men gamle bilder forteller faktisk en mer nyansert historie. En historie som handler mer om dårlig selvbilde og jojo-slanking...

susanna sa for siden:

som jeg skulle sagt det selv...desverre

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.