< Tilbake til oversikten

Jeg "smitter"....

Borealis sa for siden:

Etter 2 måneder på lavkarbo-livsstil, er det 2 stykk på jobben min, som holder på å endre sine kostvaner....bl.a en mann med høyt BT, og stor pondus, som nå har droppet sin yndlingsmat (les:brødmat) og nå sverger til lk-mat....jeg er spent. Jeg ba ham snakke med legen sin i forkant, men vet ikke om d er gjort. Håper d.
Forøvrig er det flere som spør mye, og er tydelig nysgjerrig. 6-7 kilo vises litt hvertfall....og de blir vel fasinert når jeg forteller hvor mye god mat jeg likevel koser meg med!!
Gøy! :D

Dorothy sa for siden:

Imponerende! :) Kjempe bra med litt "smitte-effekt" da. Hehe...

Nena sa for siden:

Ikke dårlig, Borealis :) ! Så flott at du får kollegaer med deg på dette..

Fjonken sa for siden:

Jeg opplever at mange er nysgjerrige, men jeg har ikke smitta noen ennå.. Jobber med saken!

Dorothy sa for siden:

Vi får "markedsføre" i alle deler av miljøet vårt! ;)

Nille sa for siden:

Har nok "smittet" en del ja.... Men ikke på jobben. På jobben strekker det seg til salater. Plutselig kommer flere og flere med salater - etter at jeg har spist salater til lunch i flere år. Det pleier å gi seg etter sommeren....:p

Larsie sa for siden:

Selve ketolysekuren har hatt en stor smitte-effekt der jeg jobber iallefall. Jeg må innrømme jeg ble smittet selv når et par av de "store gutta" i 100-kilos klassen nesten forsvant i uniformene sine.
Jeg overdriver ikke når jeg sier at Ketolysekuren er skyld i over 100 kg vektreduksjon på min arbeidsplass :-)

Borealis sa for siden:

Hehe, det er jo nesten en mann mindre i arbeidsstokken da...ihvertfall i kilo!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.