Jeg har bare lyst til å si at du er helt utrolig dyktig!!! Jeg har lært så mye siden jeg meldte meg inn her! Rett skal være rett, jeg har lært en hel masse av flere enn deg - takk skal dere ha alle sammen - men du tar kaka (sic!), Nille! Tusen millioner takk! :heia:
Du skulle rett og slett hatt en bukett roser! Gir deg denne så lenge :blomster:
:rodme: tusen takk for gode ord. Og du har rett i at det er mange flinke folk her inne. Jeg har lært MASSE etter at jeg kom inn her !
Det er det som er så flott med forumet her. Vi lærer av hverandre (og hverandres erfaringer) og øker kunnskapen om lavkarbo - sammen - alle sammen !
[color=purple][/color]
:klem:
Ja Nille du innehar stor kunnskap og engasjement, det er sikkert.:ja:
Du er utrolig flink til å lede oss på rett vei.
Jeg er veldig glad for at du er her hos oss :klem:
skriver under på det.. Nille, du og mange flere her på forumet har en sån kunnskap som ni deler med er till oss..
Er det på grunn av utdannelse eller bare pga eget intresse som dere veit så mye?.. ( viss det er lov å spørre da)
Det er begge deler. Flere er utdannet innen helse og kosthold, andre har lest seg til det de vet (selvstudie) gjennom egeninteresse i flere år. Alle har vi lært masse av hverandre.
[color=purple][/color]
Understreker at alle (untatt åpenbare unntak som Torkil og Skaldeman) er her som privatpersoner uten betaling og derfor er det opp til hver enkelt om de selv vil opplyse hva bakgrunn de har....:D
[color=purple][/color]
Det var flott at noen laget en Nille-hylningstråd! Sammen med flere med svært gode kunnskaper tar hun den øverste pallplassen etter min mening.
Og Nille: Det betyr så uendelig mye å lese det du skriver. Ikke bare fordi du innehar en unik kompetanse, men fordi du er forbasket god til å skrive lettforståelig, og ikke minst balansert. Da jeg kom inn som fet fersking betød det mye å lese dine innlegg. Men flere ligger i samme gata, Iset, Albertine, Torkil, Hp, og mange andre. Jeg mener egentlig å rose hele gjengen, men ei lita ekstra rose til deg :).
Ha en fin dag!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.