Fant en artikkel om en EU- godkjent slankepille, som skal føre til både røykeslutt og vekttap. Hva tror dere? Selv synes jeg det hører litt for godt til å være sant ut men. Det står også nevnt at flere har gått opp i vekt igjen etter at de sluttet med pillene. www.side2.no/helse/article666762.ece
Spørsmålet er vel heller: Vil du leve sunt resten av livet - eller vil du ikke?
I min verden handler god eller dårlig helse hovedsaklig om gode eller dårlige livsstilsvalg. Jeg verken vil eller kan pille meg til en bedre livsstil. Jeg gjør mine mer eller mindre veloverveide valg - hver dag. Og det er mitt valg. Hva velger du?
Er enig med deg der. Vil heller velge en sunn livsstil, med et sunt kosthold, i stedet for å ødelegge kroppen på piller som kanskje har skadelige virkninger.
Hei, Legen min stoppet meg da jeg skulle gå ut av treningsenteret:cool: og nevnte om acomplia-mirakeltablett som er veldige efektive sa hun:D men venter på å bli godkjente i Norge det vil si i høst. døm skrytter veldig om de, var populære i usa.......... men som sagt er viktig å gå ned i vekt mest mulig naturlig d.v.s.trening og lavkarbokosthold
Det finnes ingen mirakelpille. Da hadde alle tatt den og ingen hadde vært overvektige. Og NOEN hadde vært skrekkelig rike !
[color=purple][/color]
Jeg er med på at det finnes medikamenter som hjelper sterkt overvektige med medisinske problemer igang. Men regulære slankepiller har jeg ingen tro på.
[color=purple][/color]
Nei, et naturlig balansert kosthold og fysisk aktivitet i bunn er uansett det eneste som hjelper i lengden !
[color=purple][/color]
[color=#800080][/color]
[color=purple][/color]
...Er det noe som høres for godt ut til å være sant, så er det som regel fordi, vel - det ER for godt til å være sant. Dessverre....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.