< Tilbake til oversikten

Jippiiii!

Alessandra sa for siden:

Jeg er i Ketose. strixen viser en sterk rosa nesten lilla farge.:D
Etter 3 dager på ketolyse dietten. fantastisk. :roert:

sirimor sa for siden:

Gratulerer Alessandra. Veldig inspirerende det :)
Stå på videre, lykke til!:klem:

susanna sa for siden:

så kjekt. lykke til videre. har selv gått på ketolysekuren i 1 1/2uke nå

Fridolina sa for siden:

Å så bra!!!! Ikke sant att det føles bra! Ett steg i rett riktning og ett bevis på att ting ska forendres..
lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[color=#9932cc][/color]
[color=#9932cc][/color]

Dorothy sa for siden:

Gratulerer, og lykke til videre ;)

Alessandra sa for siden:

Det føles helt utrolig.
Har sett at mange ikke får utslag på stixen.
Men å se det skifte farge til nærmest lilla.:lol:
har ikke vært så glad som dette på leeenge.. :D
ENDELIG.
Har prøv å gå ned i vekt før.
Ingenting har virket.
Men denne gangen virker det som jeg har truffet blink! :stortsmil

Torkil sa for siden:

Hei
Din og andres åpenlyse glede er verdt alle timene som går med til å drive Ketolyse as. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med kruen.
Vennlig hilsen Torkil :D :D :D :D :D

Hilde3 sa for siden:

Hei! jeg er også ny på kuren og sliter litt med å se noe farge på stixen. Hva har du spist..bare lurer.. Og er det noen som vet hva mct- olje er? Og hvor den kjøpes?

Charmtassen sa for siden:

MCT-olje kan du få kjøpt på apoteket (må antagelig bestilles - de pleier ikke å ha det som lagervare). Eller du kan gå inn på www.internutrition.no hvis du vil bestille på internett. Du kan også lese mer om denne og andre oljer f.eks. her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2810&page=2&highlight=mct-olje

Hva andre her har spist får de kanskje helst svare på selv ;) men prøver å følge de forskjellige oppskriftene i Ketolyse-boka. Har prøvd noen andre oppskrifter her fra forumet, men det har ikke vært så heldig for meg. Kanskje det fungerer bra for deg - for vi er jo forskjellige! Lykke til videre!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.