Carisma sa for siden:
Følger South Beach dietten, og har blitt kåra til den lekreste kroppen i Hollywood, sier nettavisen.... www.side2.no/helse/article444955.ece
Bare sånn til info liksom... :rolleyes:
Carisma sa for siden:
Følger South Beach dietten, og har blitt kåra til den lekreste kroppen i Hollywood, sier nettavisen.... www.side2.no/helse/article444955.ece
Bare sånn til info liksom... :rolleyes:
Nille sa for siden:
Kult ! :D
donjuanwannabe sa for siden:
Det er vel heller treningen som har "Gitt" henne den kroppen tenker jeg. Og at hun aldri har vært overvektig og ikke har ett forstyrret syn på mat. Hun har jo bestandig vært slank. Husker når hun slo igjennom for mange år (5-6 år ca.) siden med sangen "I Wanna love you forever", hun var like slank og veltrent da.
Hun er flott ja og har alltid vært det.
Carisma sa for siden:
De fleste kjendiser har vel et litt anstrengt forhold til mat... Sånn sett er hun jo et forbilde som følger en sunn diett i forhold til alle disse sære tingene mange hiver seg på.
Forøvrig er jeg ikke helt enig i at hun alltid har vært tynn. Ikke overvektig, men hun hadde nok å ta i en periode... :)
Aline sa for siden:
men det som står om south beach på den siden er jo ikke akkurat veldig korrekt, da ;)
Og ikke nok info for å følge dietten!!
ikke hisse seg opp
;)
Fjonken sa for siden:
Det var det jeg også regaerte på. At dietten var så forenklet. Blir veldig feil når man i artikkelen ikke viser viderer til grundigere informasjon. Men det er jo litt typisk også da. Ramse opp litt og overlater resten til fantasien..
Aline sa for siden:
Jepp, og særlig med at etter to uker kan man gradvis innføre karbohydrater... Uten å nevne at det kanskje ikke er så innmari lurt å starte med sukker :p :rolleyes:
Nille sa for siden:
Det det egentlig handlet om var vel at det er positivt av lavkarbo får positiv omtale i media. Men siden tråden allerede er langt ute på viddene kan jeg jo fortsette.....
[color=purple][/color]
Tror de fleste av oss hadde klart å bli/være slanke om vi hadde hatt persolig trener som holt oss i øra og sørget for skikkelig trening + ernæringsperson og kokk som komponerte meny og lagde maten for oss + noe tjenere til å servere den. Og i tillegg hatt tilgang på en endeløs rekke av kroppspleiere hver eneste dag.... Hadde vi i tillegg vært 100% nødt til å se 100% perfekt ut 24/7 for å beholde jobben/populariteten/tjene pengene for å oppretteholde livsstandarden til seg selv + ansatte(les familien), da tror jeg de fleste av oss hadde vært slanke og lekre.
[color=purple][/color]
Ingen presse er mer skremmende dømmende enn den amerikanske. Man skal ikke tillatte seg så mye som en liten kul på magen eller litt flesk på sidebeina før man er enten gravid eller feit eller "over the hill". Se bare på Janet Jackson, - for noen måneder siden var hun dømt nord og ned fordi hun hadde lagt på seg noen kilo. OK, så juksa dama og brukte nok ikke bare trening og diett for å ta av kiloene så fort, man allikevel - og vips så var hun på forsiden igjen. Først med hvordan trening og kosthold hadde ordnet kroppen hennes. Så begynte spekulasjonene om fettsuging etc etc. Er ikke lett å være kjendis nei...... Penger er ikke veien til lykken - iallefall ikke i DEN familien.
[color=purple][/color]
Men tilbake til Jessica Simpson (som heller ikke har det så greitt "stakkars"). Å sammenligne seg selv med kjendiser som henne og bruke "hennes" metoder, og tro at det funker for oss - det blir uansett feil. Vi har ikke samme utgangspunkt og ikke samme tilgang på "hjelp". Vi har heller ikke det samme presset. ...:rolleyes: Dama er jo ikke akkurat kjent for å være den skarpeste kniven i skuffen - , så hun trenger- , og lever av - utseende sitt, det er alt hun har.
Dorothy sa for siden:
Som kjendis blir man jo "dømt" med en gang man har litt ekstra å ta i. Er en skummel utvikling der, og mange er jo sykelig tynne. Se bare på Nicole Richie og Victoria Beckham. Muligens er bare lykken på utsiden for flere av dem.
bubavon sa for siden:
Jeg synes hun var mye penere før den dukes of hazard filmen, iallfall bakenden hennes. Hun har jo slanket seg ser jeg nå, men jeg synes nå det var unødvendig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.