hildabakk sa for siden:
I fase 2 kan man drikke rødvin... men noen som vet om det har noen betydning HVILKEN type rødvin? Noe med lite sukker?
hildabakk sa for siden:
I fase 2 kan man drikke rødvin... men noen som vet om det har noen betydning HVILKEN type rødvin? Noe med lite sukker?
Merete A sa for siden:
Jeg kan ikke noe om SB-dietten, men kan opplyse om at folk som jobber på polet har god kunnskap om vin med lite karber. De slår opp på aktuelle viner på en skerm, og vips: får du vite sukkerinnhold og annet du måtte være interessert i (som ikke står på etiketten).
God service! :)
Karin sa for siden:
Jeg kan ikke heller noe om South Beach, men jeg har en kamerat som er vinekspert og jobber på polet. Han er veldig god å ha, men jeg tror jo at alle som jobber der er interessert i å gi god service! Og noe kan man selv finne på nettet.
Men ellers er det jo opplest og vedtatt og helt korrekt at hvitvin har ca halvparten med karber. . . det hindrer jo ikke oss som liker rødvin, da. . .
Bare fortell meg hvordan man begrenser det!!!:D
Dorothy sa for siden:
Trodde søt hvitvin inneholdt mer karber enn rødvin?
Merete A sa for siden:
Det er KJEMPEFORSKJELL på innholdet av sukker i ulike viner - både hvite og røde. Det er ikke alltid det kjennes på smaken, heller ... (og da kan det jo være for sent, uansett). Spør på Polet! Be om nøyaktig sukkerinnhold før du handler! :)
hildabakk sa for siden:
Vel... på SB er i alle fall bare rødvin tillatt. Ikke hvit
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.