< Tilbake til oversikten

Jippi Jeg er i ketolyse

tuttatei sa for siden:

Jeg begynt på ketolysekuren 16.6 og testet meg i dag og fikk lilla farve ! Gjett om jeg var glad :)
Det går i mye egg og kylling om dagen og brokkoli. men jeg sliter litt med å telle antall gram med karbohydrater. Veier dere maten ????

mofe sa for siden:

Veing av maten må til, om man vil vite nøyaktig hvor mange karbohydrater man får i seg.

Og det heter å være i ketose, ikke ketolyse. Ketolyse er navnet på kuren. :)

Georgine sa for siden:

Jupp, her veies det :)

Torkil sa for siden:

Hei
Vei gjerne maten i starten og beregn dan daglige mengde av karbohydrat.
Du vil fort få en ide om hva som er lovlig å spise, og da veier du ikke maten lenger, men spiser det du vet er lov.
Lykke til:)
Torkil

Nille sa for siden:

Veie ja ! :ja: Da jeg tok en "veiesjekk" etter 2 år på strikt lavkarbo uten veiing av maten det siste året, oppdaget jeg at jeg spiste minst 25% mer enn jeg trodde. Porsjonene hadde økt helt umerkelig..... Så skal du gå NED i vekt bør du veie. På vedlikehold justerer man på andre måter, så jeg veier ikke lenger nå
[color=purple][/color]

Seigdama sa for siden:

Jeg har ikke pleid å veie maten, og det har gått bra. Men jeg tror jeg lever farlig... har ikke en god vekt, så det er derfor :s

Nille sa for siden:

Anbefaler en liten digital kjøkkenvekt. Du burde få tak i en til under kr.200. Prøv på Nille eller Pytt & Panne eller noe.
[color=purple][/color]
:D

tuttatei sa for siden:

KETOSE JA :D Det hette det ! Hadde det på tunga :cool:

Har vært fllink jente å veiet maten min.... måtte justere litt på mengden på kjøttet.

Skal veie meg i morgen, er litt spent...:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.