< Tilbake til oversikten

Hurra for lavkarbo.no!

Merete A sa for siden:

Jeg er så glad jeg havna her på lavkarbo.no! Har lært MASSE nytt, og er enda mer hekta på lavkarbo enn jeg var (er det mulig? :) )

Jeg har hatt mange avhengigheter gjennom livet ... karboavhengigheten rangerer alene på toppen som den verste blant de verste :mad:

Men nå: hekta på lavkarbo og lavkarbo.no - en nyyydelig og sunn avhengighet! Hurra for alle dere som bidrar til at dette nettstedet er så kult og lærerikt! :D :D :D

Nille sa for siden:

Og du ...... jeg viste den turen du vet til sambo og han sa med en gang: DEN BARE MÅÅÅÅÅ DU REISE PÅ !!
[color=purple][/color]
Hadde ikke det vært gøy da ? En gjeng gær'ne damer fra lavkarbo som kjører KJ hardt i svingene ?? :p

Merete A sa for siden:

DET hadde vært moro, ja! Jeg er overbevist om at vi kan omvende Kari :D :D :D Hun er ei fornuftig dame - hun har bare ikke "skjønt" lavkarbo ... ennå, hehe :)

Albertine sa for siden:

Hehe, hvem er det du kan takke for det da....? :rolleyes:

Merete A sa for siden:

Albertine, Albertine, Albertine!
:D :D :D

Hehe, jeg hadde jo meldt meg inn noen uker før, men skjønte ikke filla av navigeringa - og ga opp.

Tusen takk for at du kapra meg inn igjen - helt inn! :)

Karin sa for siden:

Skjønte ikke filla av dette - men jeg skjønte i alle fall at Ebbamor liker seg her. Så hurra for det!

Merete A sa for siden:

1. Jeg liker meg her (det skjønte du)
  2. Det er Albertine som fikk meg aktiv her inne (tross startvansker)
  3. Noen av oss drømmer om å reise på Marokkotur med Kari Jaquesson i mars

Skjønte du mer nå?

Karin sa for siden:

Skjønte veldig godt den med Albertine - hun er virkelig en kjempeflott dame!

Men Kari Jaqueson. . .? Nei, den fikk jeg søren meg ikke tak i, nei. Får være grenser også, liksom. . . Den dama driver ikke særlig med lavkarbo, etter som jeg har oppfattet det - og hvis man driver og teller kalorier, er jeg ikke egentlig interessert. Det kan de ha for seg selv, de som driver med jojo-slanking.

Been there, done that.

Fjonken sa for siden:

Jeg tror jeg har forstått tegninga her. De vil på Marokkotur for å omvende K.J til lavkarbo. Til orientering, den dama har solide ernæringskunnskaper altså. Hu har studert ernæring på Atlantis Medisinske Høyskole. Samme studiet som jeg forhåpentligvis starter med til høsten. Og i det pensumet er lavkarbo inkludert. Hu er nok ingen novise på det området skulle jeg tro. Tror dere likevel vil få store problemer med å omvende denne bautaen av en lavkaloriapostel..

Summer sa for siden:

Men så er det jo en treningstur og ikke en kostholdstur også da etter som jeg har skjønt. Og hva en spiser, det bestemmer jo en selv når en er på tur. ;) Jeg tenker at det der kan bli en superflott tur jeg.

Og jeg slenger meg med på et hurra for lavkarbo jeg også! Så masse trivelige medlemmer! :blomster:

Merete A sa for siden:

Jeg kjenner Kari litt (privat) og jeg må innrømme at jeg har som en personlig målsetting å omvende dama til å bli lavkarbo-tilhenger og droppe kaloritellinga. (Hysj, hun vet det ikke ennå, ikke sladre!) :) Turen til Marokko er ganske riktig først og fremst en trening/spa/nyte/shoppe-tur - og foredrag om lavkalorier og lavfett blir det SELVFØLGELIG ikke noe av dersom vi er mange nok herfra som blir med, hehe :D :D :D

Summer sa for siden:

Høres ut som du har en god plan. :D

Fjonken sa for siden:

Ok,da tar vi stortreffet i Marokka da... I steden for London.. Hvem hiver seg med?!

Carisma sa for siden:

Hmm, hva med å lure henne inn hit? Kunne vært interresant å få hennes synspunkter på endel ting, samtidig som det garantert er en eye-opener for noen og enhver... :rolleyes:

Nille sa for siden:

Hm..... kanskje ETTER turen med en gjeng lavkarbo damer kanskje. Det tar tid å snu inngrodde lavkalorifolk ! Og om hun bygger på ernæringskunnskaper fra Atlantis bør nok skolen oppdatere sitt lavkarbo pensum og kunnskaper. Der er det mye gæli vil jeg tro (ut fra damens uttalelser i media og på Slankekrigen !)Men det kan jo du ta opp Fjonken - som skal studere der sjøl ? ;)

Akkurat nå er jeg ikke så veldig interessert i å diskutere lavkalori kontra lavkarbo. Som Karin sier, been there/done that. Hadde jeg vært interessert i den diskusjonen hadde jeg vært på Slankenett ! Men det med eye-åpneren er jeg enig i gitt.

Charmtassen sa for siden:

Blander meg inn litt jeg selv om diskusjonen nå har vridd seg inn på helt andre temaer ... :cool: , og henger meg på Ebbamors første innlegg i saken :D
Hurra for lavkarbo.no!:heia:

Nille sa for siden:

Jaaaaa, du har helt rett Charmtassen !
Foreslår å lage egen tråd om Marokko etc.
[color=purple][/color]
Jeg kan splitte denne tråden, og lage ny - men har ikke tid nå ! :D

Iset sa for siden:

Åh tenk så gøy det hadde vært! En gjeng med sprø (i positiv forstand) damer fra lavkarbo i Marrokko!! Synd det koster altfor mye for min del!

Merete A sa for siden:

Kanskje vi kunne arrangere en sånn tur uten Kari? Det ville sikkert blitt mye, mye billigere! Og foredragene kunne vi jo holde for hverandre? Nok av kunnskapsrike, erfarne lavkarboere her inne :) Treninga skulle vi vel også alltids få dreisen på ... eller hur? Spa & shopping +++ med alle "gærningene" herfra - det kunne jaggu blitt litt av en ferie!!!

drømme, drømme :p

Fjonken sa for siden:

Marokko i oktober er varmt ikke sant? Bedre temp enn i London på samme tid.. Men da må vi ha minst 2 ukers opphold.

Forøvrig kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i den beskrivelsen av medlemmene her inne. Ingen gærninger her vel..Bare supersnålelittselvsentrertemenogsåsværtsosialeogmegahyggeligesprøinger.. :p

Merete A sa for siden:

Marokkoturen var planlagt i mars 2007. Jeg har ikke råd til noe allerede i oktober, er jeg redd ... :(

Ellers er gærning en hedersbevisning fra min penn, assa :D

Fjonken sa for siden:

Fjonken neier pent til Ebbamors penn.. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.