Vi fant redlight beer på Ultra på Jåttå og grafsa til oss en 6-pack. Ølet ble testa sist helg og det var faktisk veldig godt. Lyst, lett og med skikkelig god ølsmak. Og det beste... 0,5 karber pr 100 g.. Anbefales. Selv gubben som er en ølhund av dimensjoner, likte dette litt jentete ølet.
Få kjøpt på Spar på Sola og Ultra på Jåttå. Og sikkert andre steder også i vårt langstrakte land. Løp og kjøp!:D
Liker egentlig best mørkt øl (goodbye...:o ), men synes Redlight var helt OK på smak. Tok med meg en hel del hjem fra ferie på Jæren i fjor sommer (her jeg bor har de bare Hansa og Grans), og har fortsatt av det - helt OK på smak ennå!
Redlight Beer er forbausende bra synes jeg. Jeg liker kraftig øl, men Redlight har nok smak selv om det er lyst. Anbefales!
Et lite tips. Redlight distribueres av Norgesgruppen, og Jokerbutikkene har det i bestillingsutvalget sitt. Snakk med kjøpmannen, så bestiller han sikkert. Har selv gjort det her i Trondheim. Ultra på Solsiden fører det fast, men nå slipper jeg å dra til et kjøpesenter for å få Redlight. Og kjøpmannen er fornøyd, for det er flere som har oppdaget ølet!
For de lokalkjente er det Joker i Bratsberg jeg bruker.
Er nok litt i feil tråd men lurte på om noen vet noe konkret om bacardi razz? På vinmonopolet sine sider står sukkerinnholdet til 0 men er sikker på at jeg har sett at bakpå flasken at det står at den inneholder sukker. Letet litt på gamle linker og der var det en oppskrift med bacardi razz som skulle være lavkarbo. Hadde vært flott! :)
hei, har vært å kjøpt både redlight og hansa ultra.... smakt har vi og gjort!!!! godt!! men jeg lurer på om det er samme karb innhold i hansa som i redlight? står ikke på boksen...
Dette har vært oppe i en annen tråd tidligere. Hansa Ultra har ca. 7,5 g karber per halvliter, mens Redlight har 2,5 g karber per halvliter. Det vil si at 3 Red Light = 1 Hansa Ultra i karboinnhold.
takk for svar. men det er jo typisk at det som smakte best(i min munn) er det med mest karb!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.