< Tilbake til oversikten

HJELP - lavkarbomat på seiltur!??!!

bikini sa for siden:

Hallo alle lavkarboentusiaster! Her kommer en sommerutfordring:

Jeg har vært så fornøyd med utviklingen siden jeg begynte på lavkarbo...selv om det går sakte nedover på vekten, merker jeg at det nye kostholdet og treningen gjør sitt :) .Men: i morgen reiser jeg på en nesten fire ukers ferie til Middelhavsområdet...heldig , ja, men jeg gruer meg til å klare å holde på kostholdt mitt. De føsrte ti dagene besøker jeg familie og kan justere kostholdet,men etter det skal vi bli med på en to ukers seiltur til middelhavet...og da vet jeg at det pleier å gå mye i pizza, pasta, baguetter og slik :confused: :( :mad: :eek: ...

Derfor, dere som er mer erfarne og har mange gode triks...hva kan jeg gjøre for å ikke dette helt ut av opplegget? Tenkte ta med et par pakker med fiberrik, og sørge for at det er mye olivenolje og ost om bord...noen andre gode triks? Jeg har såååå lite lyst å gå opp alt det jeg har kvittet meg med i vår...

mvh " ikke helt bikini enda, allikevel...":o

Fjonken sa for siden:

Pakk din egen mat med deg du. Sørg for mye kjøttpålegg salatgrønnsaker og slikt. Har du transportabelt kjøleskap så greier du den biffen greit.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.