leil sa for siden:
Jeg har tygget mye "extra" tyggegummi tidligere, kan denne brukes i ketolysekuren? Eller har dere andre forslag til noe man kan bruke for å få bedre smak,- og ånde?:confused:
leil sa for siden:
Jeg har tygget mye "extra" tyggegummi tidligere, kan denne brukes i ketolysekuren? Eller har dere andre forslag til noe man kan bruke for å få bedre smak,- og ånde?:confused:
Charmtassen sa for siden:
Sjekk svarene her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9325&highlight=extra+tyggis
Jeg tar av og til et Extra drops med lakrissmak. Det hjelper litt.
leil sa for siden:
Takker og bukker. Da skal nok det hjelpe meg litt.
Torkil sa for siden:
Hei
Ketonånden pleier å reduseres etter noen få uker.
Vennlig Hilsen
Torkil:)
Fjonken sa for siden:
Det har ikke jeg merka stort til.. Ungene mine skygger banen når hu mor kommer med fiskeånden sin..:rolleyes:
Torkil sa for siden:
Hei
Se det som et tegn på kraftig ketonproduksjon ( fettforbrenning ) og vær fornøyd med det.
Ketonproduksjonen reduseres ofte noe etter noen uker i ketose og da forsvinner acetonelukten stort sett for de fleste.
Vennlig Hilsen
Torkil:)
leil sa for siden:
Torkil, mener du jeg kan tygge "Extra?" Godt å høre lukta demper seg etterhvert, men kan være godt med en "Extra" fordet...:rolleyes:
Fjonken sa for siden:
Bare synd at den fiskeånden ikke gir vekttap hos meg da.. Sikkert noe jeg gjør gæærnt! Vi får se.. om noen uker er Nillekuren i land og kroppen har stabilisert seg etter treningsoppgang.. Kanskje jeg går ned i vekt da.. med eller uten fiskeånde..Håpe, håpe..!
Nille sa for siden:
Noen av oss må dessverre slite med den så lenge vi er i ketose.....:o
susanna sa for siden:
Jeg merker INGENTING
Ikke fiskeånde, ikke melkesyre i musklene, ingenting egentlig. Stixen er svak rosa og jeg ligger på 15 karber pr dag (noen dager er det blitt litt minder men prøver å holde 15 (de første dagene var jeg litt over)
Når ketonproduksjonen reduseres etter noen uker, hva skjer med meg da??? Jeg har tydeligvis lav ketonproduksjon allerede
Fjonken sa for siden:
Som sagt tidligere.. Fargeintensiteten på stiksen betyr ingenting. Det eneste som er viktig er om det er farge eller ikke. Så du kan ikke ut fra stiksen si at din ketose er sterk eller svak. Enten er du i ketose, eller så er du det ikke. Det finnes ikke no mellomting ser du..
Nille sa for siden:
Hvordan vet du det ? Stix'en viser bare hvilken mengde ketoner du har i urinen din der og da. Den viser ikke om du har lav eller høy "ketonproduksjon" - eller hva slags fett kroppen din forbrenner.
[color=purple][/color]
Drikker du mye vil du ha utynnet urin. Drikker du for lite vil den være mer konsentrert og du får sterkere/mørkere utslag. Uten at det betyr annet enn at du er uttørret !
[color=purple][/color]
Kroppen fortsetter "ketonproduksjonen" - så lenge du spiser lite karber så kroppen må bruke fett som brensel, men det vises ikke nødvendigvis med utslag på stix eller i form av dårlig ånde.
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]
susanna sa for siden:
Takk Fjonken og Nille.
Da har jeg sikkert ikke dårlig "ketonproduksjon" :)
...er ny i "gamet" så et er dilig med dere som kan og vet så mye. Takk
Nille sa for siden:
Nope, med den farten du går ned tror jeg ikke det nei, du forbrenner jo som bare .....:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.