Tidligere bruker sa for siden:
......................
Tidligere bruker sa for siden:
......................
Albertine sa for siden:
For noen er det et mirakel ja, særlig for dem som sliter. Har man sjelden mens har man sjelden eggløsning, og da blir det vanskelig. Men vi får ikke tettere oppfølging, dessverre. De som er overvektige har best virkning av metformin, men det er mange normalvektige som også har gode resultater. All trening er bra trening. Tror ikke det er noe som er spesielt bra for oss.Trolljenta sa for siden:
Nummer 1 har jeg ikke satt meg inn i siden jeg ikke vil ha barn..
Nei, alle går ikke på metformin. Mange får bare beskjed av legen om at de har PCOS og blir bedt om å ta kontakt når de vil bli gravid.
Jeg går ikke på metformin, for jeg ville ikke ta tabletter. Legen sa det var greit at jeg kunne gå uten ca et halvt år til, så skulle han vurdere om jeg har gått ned såpass mye i vekt at jeg kan være uten.
En artikkel om trening: www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=11&joinid=6589&parentid=8
jeef-micro sa for siden:
noen blir gravide med pcos, andre strever masse.
Jeg fikk velge selv om jeg ville starte med metformin eller ikke. de med insulinressistens har vell bedre effekt av det enn de som ikke har insulinressistens. Vet ikke om det har noe med sterk pcos eller ikke aa gjoere... Jeg gaar uansett ikke ned i vekt saa...
snoopygirl sa for siden:
hei:0)
er nok stor forskjell på folk sånn også,noen blir gravide greit mens andre ikke,,,
[color=#ff00ff][/color]
jeg brukte aldri noen tabletter,men blei gravid etter å ha fjerna 32 cyster.
[color=#ff00ff][/color]
fikk bare vanlig oppfølging under svangerskapet...
[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
kos til deg
Carisma sa for siden:
For min del hadde det definitivt vært et mirakel. Om det var et ønsket mirakel kom jo an på situasjonen, men definitivt et mirakel. Har aldri brukt prevensjon, men har aldri vært gravid. Har veninner som har brukt både 1 og 2 typer prevansjon samtidig, og likevel blitt gravide.
Iset sa for siden:
Nicella: hun mener jo at siden hun har hatt sex uten prevensjon i mange år og ikke blitt gravid så har hun nok nedsatt fruktbarhet pga PCOS. ;)
Carisma sa for siden:
Jepp, Iset, var det jeg mente. At hadde jeg kunne blitt gravid uten videre, så hadde jeg nok blitt det.
Jeg leste et sted at under 100% optimale forhold er det 20% sjangse for å bli gravid for folk med god fruktbarhet. Og så gode forhold inntraff veldig sjelden i førlge artikkelen. (100% vi si at både hun og han var på sitt mest fertile, og i best mulig fysisk form slik at spermen og egget var "sterke".) Det var litt deprimerende lesning må jeg innrømme, samtidig som det var litt facinerende å tenke på hvor stor tilfeldighet en graviditet da egentlig er..... :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.