< Tilbake til oversikten

Dere husker blødningene jeg hadde?

Iset sa for siden:

Vel, jeg bare limer inn noe jeg skrev på et annet forum jeg. :glis:

-Jeg har slitt med unormale blødninger i TO måneder nå. Noen dager har jeg blødd nesten umerkelig (men det har vært blod på papiret etter dobesøk), andre dager har jeg blødd gjennom XXL-tampong OG nattbind på en time, har svimt av av blodtap osv. Har vært hos legen og skal nå utredes hos gynekolog, de tror det er PCOS, men det kan være verre ting og...

Disse blødningene har jeg altså hatt HELE tiden i litt over 2 mndr nå, tilogmed på Grete Roede-kurset da jeg levde såkalt "sunt" etter folk flest sin standard. Men etter 2 dager på LAVKARBO forsvant blødningene!!!! Jeg skjeiet ut med cola, sjokolade og pizza her en dag, og da jeg gikk på do noen timer senere var det igjen blod på papiret!!!!

2-3 dager etterpå, med lavkarbomat igjen (MYYE mettet fett og liiite karbo) var blødningene helt borte og jeg var kvitt livmorkrampene!

Tilfeldig? I think not! ALLE med hormonforstyrrelser, pcos og lignende burde spise slik! Utrolig hva kostholdet kan gjøre, og det verste er jo at dette kostholdet blir fordømt av uvitende folk, og dermed tør ikke folk å spise mat som kan hjelpe dem.

jeef-micro sa for siden:

bare aa spise lavkarbo da, saa slipper du i allefall aa svime av...

jeg faar ogsaa regelmessig mens av lavkarbo

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.