< Tilbake til oversikten

Inaktive medlemmer

Fjonken sa for siden:

Lurte bare på hva og om dere gjør noe med inaktive medlemmer? Har dere noe system på det? Renses de ut etter gitte kriterier?
Lurte på det fordi jeg er modde på SN og der er det utrolig mange inaktive medlemmer som vi ikke helt vet hva vi skal gjøre med.

Ziggy sa for siden:

SN???

Albertine sa for siden:

Medlemmer som ikke har vært aktive i ett år, kan slettes. Er ikke det greit da? Det finnes jo mange som er registrert her, som bruker forumet aktivt selv om de ikke skriver noe selv. Og vil de tilbake kan de da bare registrere seg igjen?

Fjonken sa for siden:

SN = Slankenett.. og takk for tipset Albertine.. Skal bringe det videre til Admin på SN.

Trolljenta sa for siden:

Tror jeg ville sendt nyhetsbrev til alle de inaktive, slette alle som "bouncer" og beholde resten. Send mail med "click tracking" så kan dere se hvor mange som kommer til nettsiden.. Hvis dere allerede har et nyhetsbrev som blir sendt til alle ville jeg ikke slettet noen ihvertfall.

Janis sa for siden:

Jeg ønsker å slette meg som medlem :) Kan det bli fikset?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.