< Tilbake til oversikten

Kabaret

polvott sa for siden:

Nammenamm. Kom på at dette må jo være helt genialt for oss lavkarboere.

Husker dere slik som mammaene lagde på 80 tallet? Sky med egg og grønnsaker og reker og skinke eller akkurat det man måtte ønske. Det smaker helt fantastisk og inneholder nesten ikke karbohydrater.

De fleste vet vel hvordan man lager slikt, så jeg gidder ikke skrive inn noen oppskrift. Dette er mer en anbefaling eller påminnelse om at dette kan lages.

Fjonken sa for siden:

Ja, men ligg unna de ferdige kabareene som selges i butikkene.. Gulrot, mais og erter skal i allefall ikke jeg har..

polvott sa for siden:

jeg vet. Jeg lagde med aspargesbønner, egg og reker. De i butikken er jo spinndyre også. 30 kroner for litt gulerøtter og erter.

Melania sa for siden:

Uff :rolleyes: - jeg husker dessverre godt kabaret fra 80 tallet ja... og jeg kan faktisk knapt tenke meg noe værre :p . Alle likte dette, men ikke meg.....

Men det er sikkert super lavkarbomat for de som liker det, bare å ha oppi rette grønnsaker og kjøtt eller skalldyr :)

Fjonken sa for siden:

Skikkelig digg med den rette remuladedressingen ved siden av..

Iset sa for siden:

Usj nei, jeg takler ikke den geleen, minner meg om kattemat. :eek:

polvott sa for siden:

kattemat faktisk. hehe. Kanskje blande inn litt tunfisk bare for å forsterke den følelsen da. Hehe.

Iset sa for siden:

Haha ja. :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.