< Tilbake til oversikten

Forbrenning

amo sa for siden:

Ser mange skriver at dem har ødlagt forbrenningen sin som følge av mange "hurtigkurer".
Jeg lurer på hvordan man finner ut hvilken forbrenning man har, og hvor man "måler" dette: Noen som vet?

Fjonken sa for siden:

Det må etter det jeg vet gjøres med blodprøver og slikt hos legen.. Men jeg har aldri gjort det selv så jeg vet ikke nøyaktig hva som sjekkes.

Nille sa for siden:

Stoffskifte kan måles via blodprøver hos lege. Men det er fullt mulig å ha stoffskifte innenfor normalen og allikevel lav forbrenning. Nøyaktig forbrenning er det kun mulig å måle i laboratorium har det blitt meg fortalt. Det er en dyr og dryg affære og det gjøres ikke utenom i forskningsøyemed.
[color=purple][/color]
Men HAR man lav forbrenning så merkes det. Da har man store problemer med å ta av uansett hvor lite man spiser, men legger derimot på seg av å bare gå forbi et kakestykke..... eller tenke på det. Det virker iallefall slik :rolleyes:
[color=#800080][/color]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.