< Tilbake til oversikten

Kosttilskudd mot stivhet i kroppen?

Georgine sa for siden:

Jeg er pinnestiv i kroppen hver dag, det verker i leddene og det gjør vondt å bevege seg, har påvist betennelse i muskler og sener i bekkenet.

Hva slags kosttilskudd vil kunne hjelpe meg?

Jeg tar fra før; ketolysetilskuddet, cocosa, kelp, ekstra sterk b-vitamin, c-vitamin og antidoksianter.

Har spurt på helsekosten, men der kan de jo ikke svare på noe som helst... zukk

garlic sa for siden:

Tror jeg vil anbefale deg å spise omega. Enten omega 3, eller helst ei blanding av omega 3,6,9. F.ex. Udo's choise. Omega har god effekt på muskler å ledd har nå jeg hørt.
Lykke til.

Nille sa for siden:

Svigermor som har leddgikt klarer seg ikke uten Pikasol. Det er Omega 3 i naturlig form og har vært best i test flere ganger !
[color=purple][/color]

Grethe sa for siden:

Jeg har leddgikt og er helt avhengi av pikasol. Tar full dose, 5 kapsler om dagen. Tar ei stund før du merker effekten så ikke gi opp. Pass på å kjøpe den uten D-vitamin

SjokoMons sa for siden:

min mor er helt avhengig av ølgjær! tar hun ikke det blir hun helt øderlagt.. men det er karo i ølgjæren da så jeg tar bare b-vitamin og det hjelper meg!

Georgine sa for siden:

Tusen takk for råd :) Da blir det tur på helsekosten og pikasol på mandag :D

Fridolina sa for siden:

Du har ju samme problem som jag då.. Har du fått diagnasen Bectrews kansje?
Jag spiser Selolje,eftersom jag hørt att det er bra mot leddene,men har ikke merkt noen forskjell ennu...:)

Siljevanilje sa for siden:

prøv zinaxin. knall bra mot mine vonde og stive ledd =) =) koster litt med er verdt det :D

du får kjøpt den på helsekosten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.