Borealis sa for siden:
Hm....
Summer sa for siden:
Kan du ikke skrive litt om hva som er på lenken, og forklare hva du tenker "hmmm" i forhold til?
Iset sa for siden:
Hehe jeg kjenner godt til Paaske, han er en "artig" sjel. Har vært på kurs hos ham før, og siden tanten min drev en alternativ butikk i Stavanger sentrum for noen år siden, hadde hun (og jeg, siden jeg jobbet der en del) en del kontakt med ham.
Nå er jo han helt i den andre enden av ernæringsdebatten, der kjøtt omtrent blir sett på som Djevelens verk (bare for å illustrere), og han lever hovedsakelig på makrobiotisk kost, som stort sett består av stivelse (frukt, grønt, råris osv).
Hører heller på DVP jeg, han er den mest fornuftige, den som har mest peiling mener nå jeg. :D
Borealis sa for siden:
Beklager Lise! Tenkte det akkurat når jeg trykket send svar....Jeg vet ikke hva jeg tenker. Kjenner ikke til forfatteren av innlegget. Så hm= gruble-gruble, kanskje?
Borealis sa for siden:
Takk for info, Iset! Det er det jeg sier, folk vet "alt" om "alle" her inne!:)
Huldr sa for siden:
Jeg tok meg faktisk i å si "hmm" jeg også da jeg var ferdig med denne artikkelen :p
En del av debatten denne artikkelen er en del av går på benskjørhet og om et høyt proteininntak bidrar til dette. Dag Viljen Poleszynski vs Christian Paaske. Interessant, men innleggene er noen år gamle :)