< Tilbake til oversikten

Ferdiggrillet kylling

Hennie sa for siden:

Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med et spørsmål.. Når det gjelder de ferdiggrillede kyllingene man får kjøpt i butikken med skinn; har det mye å si for karboinntaket om man spiser skinnet? Det står at det er litt sukker i , men tot karb innhold i kyllingen er bare 0,5. Mener jeg har lest om det inne på forumet før, men finner det ikke igjen.. Noen med erfaring???

Nille sa for siden:

Etter min mening er det så lite sukker i slike sauser de pensler kyllingen med at antall karber blir forsvinnende lite. Fettet i skinnet er desto bedre ! Spis med god samvittighet du !
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Iset sa for siden:

Skulle ønske jeg likte kyllingskinn... :sukk:

Hennie sa for siden:

Å tusen takk! Da spiser jeg med god samvittighet, det er jo så godt;)

Fjonken sa for siden:

Det varierer det... Sukkermengden i krydderet som kyllingene gnis inn med.. Ja og tykkelsen på krydderlagene varierer også sterkt. Enkelte kyllinger har jo et panser av søtholdig krydder utenpå. De der har jeg skygget unna i allefall.

Stella sa for siden:

Der hvor jeg jobber er der en hel del sukker i både krydderet og marinaden vi bruker. Og der kommer på MASSE :eek:

polvott sa for siden:

Hvorfor må det være sukker i absolutt alt?

Fjonken sa for siden:

Fordi vanlige folk ikke har næringsvett...

polvott sa for siden:

hear hear

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.