Min man har nu gått ner sina önskade 20 kg på lavkarbo sen jul. Det är helt otroligt - jag har fått en ny man - synd bara att jag inte är en ny kvinna :rolleyes: ... MEN vad ska han nu göra för att sluta gå ner i vikt - men samtidigt inte gå upp i vikt? Har någon några ideer? :confused:
Jeg er ingen ekspert på dette, men på ketolysekuren blir vi anbefalt Lindberg dietten for å holde den vekta vi mener er passelig. Lånte bøkene til Lindberg på biblioteket og det hørtes jo ut som det var masse god mat der.
Det jeg har hørt er at man må øke på med karbene ca 5 gr ekstra pr uke. Når vekta stagnerer har man funnet sitt maximale karbenivå også er det om å gjøre å holde seg der. Men Nille er vel best til å svare på dette.
Jeg har jo ikke erfart dette selv ennå, men så vidt jeg har forstått på Skaldeman, stopper vekttapet av seg selv når kroppen nærmer seg sin naturlige vekt. Stemmer ikke dette?
Kroppen stanser ikke alltid automatisk av seg sjøl. Om han er "ferdig slanket" ville jeg ha gått for pre-vedlikeholds delen av Atkins. Dvs. legg til karbe holdige matvarer med å plusse på 10 karber pr uke til vekttapet stanser opp. Som regel vil man gå opp en kilo eller to ved denne omleggingen, så om han tar av et par kilo for mye er det ok på ha noe å gå på.
[color=purple][/color]
Hva slags mat som skal legges til ? Og hvordan ?
[color=purple][/color]
Regner med at kan allerede spiser en del av dette, men denne rekkefølgen av matvarer er utrolig smart å følge. Men som sagt, med 10 gram isteden for 5 pr uke. Til slutt er man på et tilsvarende Lindberg kosthold og da er det bare å nyte livet !
[color=purple][/color]
Uke
:ja: det er det som er så kjekt ! Behagelig å ha på er den og. Og jeg SER mye mindre ut (enn jeg er) i den ....:D Synd de ikke hadde den i flere farger, da hadde jeg kjøpt hele skalaen !
Jodå, jag är på 46 (165 cm lång) och vet precis hur kul det är... :p Men mål måste man ha!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.