< Tilbake til oversikten

Kjære kjære kjære

#1

Fedonisten sa for siden:

kjære KJÆRE Iset!
[color=#800080][/color]
Jeg vet ikke hva du "går på"
hva dopet heter eller eventuelle bivirkninger.
Det jeg vet
er at jeg vil du skal fortsette
å ta hva-det-nå-er-du-tar.......

For MAKAN til oppkomme av herrrrrlige oppskrifter - har i hvert fall jeg lett lenge etter!!

Tusen hjertlig takk - det er akkurat hva jeg behøver!

Enormt stor :klem: fra Fedonisten (som heldigvis er mett akkurat nå.....)


#2

ayliah sa for siden:

Fedonisten Tusen hjertelig Iset!Dette kommer godt med..ss


#3

Iset sa for siden:

Hehehe tuuusen takk, så hyggelig da. :)
Jeg går på ren og skjær kjedsomhet og litt oppfinnsomhet da. :lol:

Ja jeg legger inn alt jeg kommer over jeg hehe.

Tuuusen takk for ros. :klem:


#4

Carbokiller sa for siden:

Kjære Iset.. kan du tilgi meg for å ha gitt æren og rosen til en annen. Det kommer av midlertidig karbomangel, hjernesvinn, altzheimer mm...tror jeg. Det er så klart DU og ingen andre som skal ha all rosen, og æren og det er DEG jeg helst skulle ha gitt tyve ryktepoeng til, men som jeg ikke får lov til!!

Vurdert å gi ut kokebok for Atkinsere?
klem


#5

Iset sa for siden:

Hehehe nja jeg vet ikke, jeg ble ganske såret og oppgitt, begynte å grine...

NEIDA jeg tenkte egentlig du mente meg, men turde ikke helt si noe i tilfelle det ikke var meg, hadde hørtes så ego ut hehe.

TUSEN TAKK FOR ROS DERE, dere er så skjønne! :klem:


#6

Nille sa for siden:

Stakkars Iset !
Ikke får hun den kreditten hun har rett på og så blander jeg meg oppi hele tia !
Jeg SER at Iset kjeder seg idag, - jøssenavn så mye energi !!

[center]OG TUSEN TAKK FOR ALL DEN GODE MATEN !!!! [/center]

printer'n min gikk også varm............:sikle: :blomster: :blomster: :blomster:

PS Ville gi poeng jeg og, men fikk ikke lov.......


#7

Iset sa for siden:

Hehehe Nille da, jeg blir bare glad for alle tipsene du kommer med, du er jo Grunderen innen Atkins her inne!! Du er Guden min når det gjelder dette, og det du sier er LOV!


#8

HP sa for siden:

Dere må spre rykte til 10 brukere før dere får gi igjen... Skulle ikke være så veldig vanskelig... ;)

Tusen takk Iset! :)


#9

magdalena sa for siden:

Må hive meg med her.Hadde nemlig Iset dag hjemme i går,med fylt paprika til middag og ostekake(uten bunn) til dessert.KJEMPEGODT!:blomster:

Legger jeg på meg nå,må jeg nesten legge skylda på Iset altså,for hennes gode oppskrifter!:p


#10

Iset sa for siden:

Hihihi ja bare skyld på meg, jeg frister jo tilogmed meg selv enkelte ganger!! :P


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.