Nille sa for siden:
Så er det slått fast. Det er ikke bare ketosen som gjør oss lett påvirkelige når vi drikker. For bruker du lettbrus som blandevann ??
:wacko:
Nille sa for siden:
Så er det slått fast. Det er ikke bare ketosen som gjør oss lett påvirkelige når vi drikker. For bruker du lettbrus som blandevann ??
:wacko:
Huldr sa for siden:
Ooops! :eek:
Jeg drikker som regel ikke sprit jeg... heldigvis :p
Øl derimot...
:liste:
Men hadde jo tenkt å prøve den Slimline Tonic'en med gin da... :rolleyes:
Mila sa for siden:
:høh:
jahaja...
Ziggy sa for siden:
YESS!!!! Sånn skal det være... ikke bare sparer mye penger på alkohol med denne livsstilen, men man får fortere uttelling for varene også... passer meg utmerket!!! :D ;) :D
Helene sa for siden:
Akkurat det jeg tenkte og! tenk all den drikkingen og alkoholen du slipper og så slipper man å forbrenne de karbohydratene
Mila sa for siden:
*lar vææære å drikke spirt i dag... sånn for sikkerhetens skyld... :rodme: *
donjuanwannabe sa for siden:
Trodde det var kullsyra som gjorde dette jeg. Tror nok en bon aqua eller farris gjør samme nytten.
Trolljenta sa for siden:
Da har jeg forklaringen klar hvis det blir litt mye drikke på neste bytur :D
Ziggy sa for siden:
:ja: :ja: :ja:
Yupp.. Alle som har prøvd Tequila Slammers på Slammers Bar på Ios, Hellas, vet at det brygget der går rett til topplokket, hvorpå føttene begynner å lure på hvor i f**n det bel av nesten av broppen... schhhålll!!! :D :D :D
Nille sa for siden:
Det er kullsyre i brus med sukker i og .....
Nille sa for siden:
Og jeg drakk en for mye Tequila Slammer (toppet med 7Up MED sukker) på Las Hadas i Mexico...... man bare EN for mye. Var i helt fin form jeg etter de første 7. Det var den ene åttende som tok knekken på meg...... Tror ikke hotelldirektøren kommer til å glemme den kvelden. Lurer på hvor lang tid det tok før dressen hans tørket......:p ... for ikke å snakke om det fine silkeslipset og de håndsydde skoene :o Men vi fikk bo to netter ekstra allikevel......
Ziggy sa for siden:
Hehehe... ja du kan få sagt det du, Nille... mitt problem var at jeg våkna i ei annen seng enn den jeg i følge min daværende kjæreste skulle ha våkna opp i, og tro meg... jeg kødder ikke... jeg bare aner ikke hvordan jeg havna i seng med hennes beste veninne, sånn etter en 10-12-15 eller noe sånt med slammere... Vel, de var ikke fullt så gode venninner etter den turen... må vite... :p :p :p :p
donjuanwannabe sa for siden:
Ettersom de sa lettbrus så prøvde jeg å komme med ett sunnere alternativ. Det hørtes ut som kun lettbrus gjorde dette og ikke brus med sukker. Hmm..
Nille sa for siden:
åja, sånn ja, var det det du mente. Nei, du det sier ikke forsøket noe om. Tror de sjekket brus med kunstig søtstoff kontra brus med sukker.
Vi får prøve oss frem DJ !! :D
dingpot sa for siden:
Hahaha! billig fyll! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.