Jeg lider med deg :klem:, og sitter her med en nesten ut av kroppen følelse - jeg har såååååå lyst på noe søtt :rolleyes: ......, men nøyde meg med rester av salat og rømmedressing. Nå drikker jeg vann, og det hjelper litt.... Jeg lovet meg selv at før jeg ev skulle gi meg noe søtt skulle jeg minst drikke en halvliter vann først. Jeg drikker vann enda, og tror jeg er sterk nok til å styre unna et lite søtraid.
jeg har drukket MASSE vann ! og pusset tenner .... litt bedre nå, men for sikkerhetsskyld lagde de andre i familien toro brownies så nå sitter jeg her i den dufta :rolleyes::mad:
jaja men Nille du har så rett ut av sirkelen :ja: bare fortsett og spark ;)
Føler at jeg har det på samme måten som deg, særlig når perioden er på tur:( Jeg fant Heistads sjokoladepudding og gele på mega, som jeg har laget i mange små porsjoner. Med litt fløte på synes jeg det er kjempegodt, og det stiller suget på no' godt. Eller en liten Atkins sjokolade.
[CENTER]sparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparksparkspark[/CENTER]
[color=purple][/color]
nei nå blei jeg sliten i foten her gitt - det får holde for i kveld !
[color=#800080][/color]
:klem:
[color=purple][/color]
Du kan godt tuppe litt denne veien og.. her har lavkarbomarsipan og sjokkes gått ned i gapet.. samt 2 liter vann.. Nå skulper jeg av vannet og promper av maltitolen... :o
Hmmm, jeg tenker nå også da at dette går ann en sjelden gang. sånn ca 1 gang i måneden. JEg tenker nå iallefall at "det er forskjell på å snyte seg og rive av seg nesen.".
Men føler litt at d kanskje ikke er så lurt:o
Føler så inderlig med deg når du har det sånn.... :klem:
Sånn har jeg hatt det ofte i det siste. Jeg kjente i kveld at jeg kom til å sprekke. jeg bare MÅTTE ha noe ulovlig. Og jeg spiste et eple. Søtsuget forsvant og nå er alt fryd og gammen igjen. Var vel ikke en altfr alvorlig sprekk det vel?
nei det var bedre en meg for og si det sånn ! men i dag har alt gått litt bedre har fått salami dilla :D, skriver inn mat dagen min her
frokost: salami skiver med brie (ca 70 g) , 1 tomat
lunch: salamiskiver med brie, agurk :o
mellom: 100g kyllingskinke
middag: salat med 2 egg og dressing den dressingen var genial 530 kcal, 11g protein, 58 g fett og 3g khd :cool: drakk 1/2 liter cila light:o
mellom: 80g kyllinskinke
kvelds hamburger rygg med kremost, salami og ost , agurk, et lite glass pepsimax:o
Jeg også!!:sikle:
Innholdt den søtstoff? Jeg har vært borti en slags sukkerfri marsipan(-brød), tror det var 50% mandelmasse. Grønn+gjennomsiktig embalasje. var det denne du kjøpte?
Tror det var den ja.. fra Ge... ett eller annet :) Søtet med maltitol..
Nå har ikke jeg spist vanlig marsipan siden jul.. og sånn sett greier jeg ikke sammenligne, men var storfornøyd da jeg fant den og den måtte jo bare testes :o
Søk i forumet under oppskrifter. Enten jule- eller påskeoppskrifter (eller begge to). Det ligger en der med fruktose i. Jeg byttet ut fruktosen med Splenda (som jeg kjørte i hurtigmixer for å få meliskonsistens. Og det funket kjempebra. Min marsipan smakte bedre en svigers sin med melis i !! :D
heia på du! har akkurat samme problem selv... :eek: det e ganske irriterende ikke sant? what to do lixom.... :mad: men har trena i dag da så får vel bare drikke masse vann....
Kjøpte noen sukkerfrie sjokolader når jeg var i Sverige sist, i Nordby. Det var marsipansjokolade. Kjempegode. Til og med mannen min syns det var helt ok. Han liker ikkå få i seg så mye sukker han heller. Stakkars. Sikkert etter at jeg begynte å jobbe med diabetikere. Da har han vel fått det printa inn i hodet. Jeg så ikke på varedeklarasjonen da, bare at det var sukkerfritt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.