< Tilbake til oversikten

Mål og Vekt

diamond sa for siden:

Hei!
Tenkte i begynnelsen at jeg skulle begynne på South Beach, men ombestemte meg etterhvert at jeg heller bare ville prøve å ikke spise ting som brød, ris, pasta og poteter (og andre ting med kjempe mange karber), men vil dette gi noe vekttap?

Tatt noen mål fra jeg stoppet å spise disse tingene (var veldig flink syns jeg, 3 uker), og før var jeg 81cm rundt livet, nå er jeg 78cm.
Tingen er nemmelig at jeg ikke har gått ned i vekt, jeg har gått opp... kanskje jeg bare husker feil og ikke blitt noe smalere rundt livet? :confused:

jankph sa for siden:

Vanskelig å svare når du ikke sier hvor mye du har gått opp og 3 uker er litt for kort tid til kunne si noe som helst, og ikke vet jeg HVA du HAR spist disse tre ukene og hvor mye. Og med mindre du tusjer en svart strek rundt livet og måler akkurat på streken hver gang har det lett for å bli unøyaktig. Det beste er å bruke en hyssing som du knyter akkurat passe stram slik den ikke faller av og bruker den som utgangspunkt for å måle fremgangen i forhold til det.

diamond sa for siden:

Gikk ikke opp mer enn mellom en halv kilo - en kilo, så var ikke kjempe mye.
Jeg har spist 3måltid om dagen, og mellom-måltider.
Det har gått mest i kylling, egg, svinekjøtt, grønnsaker, litt frukt.

Smart det med hyssing, det skal jeg få gjort! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.