< Tilbake til oversikten

Ablazed's dagbok

Ablazed sa for siden:

Hei & hopp!
Da var jeg tilbake.
Vet jeg har vært vekke en lang stund nå. Har kuttet helt ut med alt som heter sunn mat & trening. Men, nå har jeg bestemt meg for å starte på nytt. Mye av grunnen er pga. diabetesen min da. Jeg vinner en tur til hvilket som helst slags land i europa vist jeg holder langtidsblodsukkeret under ni fremover. Så, tja, det er vel egentlig grunnen til at jeg begynner på nytt. Men også fordi at jeg vil forberede meg på bikinisesongen også, selvsagt! :D
[color=dimgray][/color]
Det som gjør at jeg legger på meg såpass mye som jeg gjør, er fordi at når jeg spiser, spiser jeg så uendelig mye uten å stoppe. Det kan være hva som helst. Helt vanelig, sunn middag. Eller snop for den del. Jeg blir hele tiden fortalt at magesekken min er så stor at det er det som gjør at jeg ser så oppblåst ut hele tiden. Derfor må jeg kutte ned på matinntaket. Forhåpentligvis så klarer jeg dette. Men jeg vet det er vanskelig. Det er nettopp derfor jeg er her. Fordi at jeg trenger hjelp. Og fordi at jeg trenger en eller annen plass å skrive om dette.
[color=dimgray][/color]
> Ablazed

Dorothy sa for siden:

Lykke til, både med vektnedgangen og reiseplanleggingen :)

Nille sa for siden:

Velkommen tilbake, - du er iallefall på rett sted nå ! :D
Stå på du, skal kjefte på deg om du trenger det jeg !

Ablazed sa for siden:

Tusen takk for det :)

Ablazed sa for siden:

Tusen takk, Nille :)

Flott, da sier jeg fra om jeg trenger å bli kjeftet på en eller annen gang! :D Hehe.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.